Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۹۲ اثر متقاضی حضور در جشنواره فیلم زمین هستند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم زمین، از میان ۱۹۲ فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هیئت انتخاب تعداد ۵۵ فیلم را از نظر کیفیت سینمایی و تناسب با موضوع جشنواره برای داوری و نمایش در بخش مسابقه انتخاب کرده اند.

بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم زمین شامل مسابقه فیلم داستانی بلند (بیش از ۴۰ دقیقه)، فیلم داستانی کوتاه (کمتر از ۴۰ دقیقه)، فیلم مستند بلند (بیش از ۴۰ دقیقه)، فیلم مستند کوتاه (تا ۴۰ دقیقه)، فیلم تجربی (زمان آزاد) و فیلم پویانمایی (زمان آزاد) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره زمین با برد ملی و فراملی و با هدف اشاعه فرهنگ، سبک زندگی و منش مدیریتی مبتنی بر «توســعه پایـدار» و جهت حمایت از هنرمندان و فیلمسازانی که در عرصه‌های گوناگون مرتبط با این مقوله فعالیت می‌کنند، بنیان گذاشته شده است.

جشنواره فیلم زمین از ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری و با توجه به شرایط همه‌گیری به صورت مجازی و در سطح ملی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما جشنواره زمین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار سینما جشنواره زمین فیلم زمین ۴۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بابک نبی‌زاده کارگردان و سیدجلال چاوشیان تهیه‌کننده «اقیانوس پشت پنجره» هرکدام به طور جداگانه برای این فیلم در بخش رقابتی فیلم‌های بلند، تندیس طلایی و جایزه نقدی بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کردند.

همچنین در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاهِ پویانمایی از عبدالله علیمراد کارگردان پویانمایی «جایگزین» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» از تولیدات سال ۱۳۹۸ و پویانمایی «جایگزین» از تولیدات سال ۱۴۰۱کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

جشنواره بین‌المللی کودکان لکنو هند یکی از پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های کودکان در هند است که در هر دوره میزبان بیش از ده‌ها هزار کودک از مراکز و مهدکودک‌های مختلف ایالت اوتار پرادش هندوستان می‌شود.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • هر جا نامی هست، داستانی دارد
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • برگزیده شدن دو اثر ایرانی در جشنواره فیلم کودکان هند
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
  • جزئیات جدید از ساخت فیلم شهید طهرانی مقدم/ به فجر می‌رسد؟