Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: رسیدگی به صلاحیت‌ها در انتخابات شورا‌ها روندی طولانی دارد و اکنون در مرحله بررسی صلاحیت در استان‌ها هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار با اشاره به واکنش‌ها به رد صلاحیت‌ها در انتخابات شورا‌های شهر و روستا، گفت: برای قضاوت تایید و رد صلاحیت داوطلبان شورا‌های شهر و روستا زود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: در حال حاضر نظر هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان‌ها اعلام شده است و داوطلبان می‌توانند شکایات خود را در بحث استانی مطرح و پیگیری کنند، بعد از این مرحله اگر شکایات باقی باشد و همچنان داوطلب بر تایید صلاحیت پافشاری کند می‌تواند اعتراض خود را به هیات مرکزی اعلام کند.
وی تاکید کرد: نهایتا آنچه در هیات مرکزی درباره صلاحیت‌ها تصمیم گیری شود نظر نهایی خواهد بود و اسامی به فرمانداری‌ها اعلام می‌شود.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: گمانه زنی‌ها و فضاسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به عنوان رد صلاحیت افراد قابل قبول نیست و باید آبروی افراد حفظ شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داوطلبان انتخابات شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفندماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبارنامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو