Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@20:56:18 GMT

پایگاه‌های امدادی سمنان به ۱۷ باب افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۲۰۵

پایگاه‌های امدادی سمنان به ۱۷ باب افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مظفر محمدخانی پیش از ظهر امروز به مناسبت ۱۸ اردیبهشت‌ماه، روز جهانی هلال‌احمر در نشست خبری اظهار کرد: ۲۳ عنوان برنامه متنوع در هفته هلال‌احمر در استان سمنان اجرا می‌شود.

او افزود:اهدای خوناز سوی داوطلبان، جوانان و همکاران جمعیت هلال‌احمر استان سمنان در این هفته صورت می‌گیرد و کاروان سلامت به روستاهای محروم و دورافتاده این استان اعزام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از برگزاری جشنواره خاطره‌نویسی و دل‌نوشته، مسابقه طراحی پوستر و افتتاح خانه‌های هلال در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد و گفت: ۱۳ خانه هلال در شهرستان‌های سمنان با استفاده از ظرفیت مردمی و توان جامعه به بهره‌برداری می‌رسد.

محمدخانی اظهار کرد: با افتتاح این خانه‌ها، شمار خانه‌های هلال در استان سمنان به ۷۹ باب افزایش می‌یابد و تلاش می‌شود تا پایان دولت تدبیر و امید، تعداد این خانه‌ها به ۹۰ باب برسد.

او گفت: تا پایان سال ۱۴۰۰ شمار خانه‌های هلال در استان سمنان به ۱۰۰ باب خواهد رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: ارائه خدمات درمانی و توان‌بخشی در هفته هلال‌احمر با تخفیف ۳۰ تا ۴۰ درصدی به مراجعان نیز در دستور کار قرار دارد و خدمات درمانی نیز با ۵۰ درصد تخفیف ویژه ارائه می‌شود.

محمدخانی گفت: امروز داروخانه هلال‌احمر سمنان به همه مراجعه‌کنندگان پنج عدد ماسک به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد و کنترل فشار خون، قند خون و وزن نیز در هفته هلال‌احمر انجام می‌شود.

او بیان کرد: بانک امانات و تجهیزات هلال‌احمر نیز تا امروز خدماتخوبیبه مراجعه‌کنندگان ارائه داده است؛ وسایل و امکانات کمک درمانی به‌صورت امانی به مردم تحویل داده می‌شود و در ازای آن هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: پنج شهرستان استان سمنان تاکنون دارای بانک امانات و تجهیزات هلال‌احمر شده‌اند و تجهیزات جدیدی نیز برای سمنان تهیه شده است که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

محمدخانی از برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و فعالیت‌های ورزشی در هفته هلال‌احمر در استان سمنان خبر داد و به افتتاح مرکز فیزیوتراپی شهرستان میامی با کمک خیران و جمعیت هلال‌احمر اشاره کرد.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان، نخستین مرکز فیزیوتراپی در شهرستان میامی با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد که نیمی ازآن راخیران تأمین کرده‌اند.

محمدخانی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پایگاه امدادی جندق در محور معلمان- دامغان نیز در دستور کار قرار دارد. مرحله نخست ساختمان این پایگاه با اعتباری نزدیک به ۱۶ میلیارد ریال طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ ساخته شده است.

او گفت: تلاش می‌شود تا سایر پروژه‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با ۳۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار تا پایاندولت تدبیر و امیدبه بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: پایگاه‌های امدادی در جنگل ابر، جاده ایوانکی و آرادان امسال به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین پایگاه امداد و نجات کوهستان در شهمیرزاد سال گذشته افتتاح شد و هم‌اکنون به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

محمدخانی ادامه داد: تعداد پایگاه‌های امدادی تا پایان دولت از ۱۴ به ۱۷ باب افزایش می‌یابد و تلاش شده است تا در محورهای مواصلاتی استان سمنان نیز فعالیت‌های خوبی در قالب این پایگاه‌ها به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اهدای خون فشار خون مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خانه های هلال مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان هفته هلال احمر بهره برداری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان