Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@22:51:05 GMT

هشدار رییس بانک مرکزی انگلستان به دارندگان رمزارزها 

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۲۲۰

هشدار رییس بانک مرکزی انگلستان به دارندگان رمزارزها 

اندور بیلی اظهار کرد: ارزهای دیجیتال هیچ ارزشی به لحاظ تاریخی نداشته‌اند و افرادی که در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند باید برای از دست دادن تمام پول خود آماده باشند.

ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین، اتروم و حتی داج‌کوین امسال با رشد سرسام‌آوری روبرو شده‌اند که این سرمایه‌گذاران را به یاد حباب بازار ارز دیجیتال در ۲۰۱۷ می‌اندازد که در آن تنها یک سال پس از رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۲۰ هزار دلار، قیمت آن تا ۳,۱۲۲ دلار سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بانک مرکزی انگلستان در یک کنفرانس خبری در مورد ارزش ارزهای مجازی گفت: این ارزها ارزش ذاتی ندارند بلکه ارزش خارجی و غیرذاتی به آنها داده شده است.

او ادامه داد: من یک بار دیگر با قاطعیت کامل می‌گویم؛ اگر برای از دست دادن تمام پول خود آمادگی دارید، این ارزها را بخرید.

پیش از این هم ناظر خدمات مالی انگلستان، اف‌سی‌ای، در ماه ژانویه در مورد معامله ارزهای دیجیتال هشدار داده بود. اف‌سی‌ای در بیانیه‌ای گفته بود: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و یا سرمایه‌گذاری‌ها و وام‌های مرتبط با آنها پول سرمایه‌گذاران را در معرض ریسک‌های بسیار بالایی قرار می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده بود: اگر مصرف‌کنندگان در این نوع کالا سرمایه‌گذاری کنند باید آماده این باشند که تمام پول خود را از دست بدهند.

223224

کد خبر 1512538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیت کوین رمز ارز ارز دیجیتال اقتصاد جهان ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم انگلیس ماندگار است؟

عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس اظهار کرد: بانک مرکزی با کاهش نرخ بهره فاصله زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، جاناتان هسکل، عضو کمیته سیاست پولی بانک مرکزی انگلیس (BoE) گفت که کاهش نرخ بهره در مسیر طولانی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: داده‌های تورم دریافتی در مورد آنچه واقعا برای ما اهمیت دارد حاوی اطلاعات مفیدی نیست و بیانگر تورم مداوم و زمینه‌ای است.

هسکل می‌گوید که رشد دستمزدها بسیار بالاست و احتمالا خودش به آرامی کاهش می‌یابد.

وی همچنین نسبت به بازار کار ابراز نگرانی کرد که نشان دهنده افزایش تعداد مشاغل خالی برای همان تعداد افراد جویای کار است که نشان می‌دهد جویندگان کار ممکن است در مسیر اشتباهی قرار گرفته یا مهارت‌های مغایر با کار ارائه شده داشته باشند.

هسکل نتیجه گرفت که به نظر نمی‌رسد ارقام سرفصل تورم فعلی راهنمای خوبی باشد و هشدار داد که کاهش نرخ‌ها فرآیندی طولانی و آهسته خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «سلطان رمزارز» جهان به ۲۵ سال حبس محکوم شد
  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • تورم انگلیس ماندگار است؟
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • بلمبارد چیست ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۸ فروردين
  • افزایش ارزش پول افغانی در سال ۱۴۰۲
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی
  • اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۷ فروردين