Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:19:38 GMT

اجرای ۳۰۰ طرح افکار سنجی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۲۴۵

اجرای ۳۰۰ طرح افکار سنجی در خراسان جنوبی

خسروی زادنبه مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ طرح نظرسنجی در کشور انجام شده، گفت: این مرکز تا کنون بیش از ۳۰۰ طرح نظرسنجی استانی، منطقه‌ای و ملی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرکز افکارسنجی سعی می‌کند نقش علمی موثری در برنامه‌ها و طرح‌های راهبردی ملی متناسب با تخصص خود ایفا کند و در این راه همواره سعی دارد که خود را به دانش روز نظرسنجی مجهز کند.

خسروی زادنبه تصریح کرد: در واقع نظرسنجی که کار تخصصی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران است این کارکرد را دارد که افکار عمومی را در خصوص مسائل مختلف برای نهاد‌های مربوطه منعکس کند و اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مدیر مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه نظرسنجی‌ها و پیمایش‌های اجتماعی امروز تبدیل به ابزار معاینه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در جوامع مختلف شده است، عنوان کرد: در صورتی که نظرسنجی با روش علمی انجام شود ضمن شناسایی واقعیت‌های اجتماعی می‌تواند در فرآیند توسعه، نقش راهنما برای برنامه ریزی‌های کوتاه مدت و سیاست گذاری‌های بلند مدت را داشته باشد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افکارسنجی جهاد دانشگاهی طرح نظرسنجی افکار سنجی مرکز افکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس زاده در جلسه قرارگاه استانی آبرسانی روستایی استان گفت: فاز نخست طرح جهاد آبرسانی شامل آبرسانی به ۱۱۵ روستا با ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال اعتبار از مهر سال ۱۴۰۰ در دستور کار قرار گرفت و تاکنون آبرسانی به ۶۵ روستا انجام شده است.

وی با تاکید بر تسریع در روند اجرای این طرح افزود: سرعت پیشرفت پروژه پایین است و باید تلاش میشد تا روستاهای باقی مانده تا قبل از تنش آبی امسال به پایان می‌رسید و مشکل بی آبی مردم حل میشد.

عباس زاده گفت: در این طرح  آبرسانی به روستاهایی که در اولویت هستند باید در دستور کار قرار گیرد.

دوستی مدیر عامل شرکت آبفای استان هم گفت: در برنامه اعتبارات طرح آبرسانی محرومیت زدایی شامل ۴۹ روستای هدف بالغ بر ۱۱۵ روستای در مسیر را داشته ایم که تا کنون ۶۵ روستا را آبرسانی کرده ایم.

دوستی گفت: فاز دوم طرح جهاد آبرسانی به روستاها استان هم در پایان سال ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

وی افزود: بعد از اتمام فاز نخست طرح جهاد آبرسانی فاز دوم آغاز خواهد شد که در این فاز به ۱۴۵ روستای دیگر که بالای ۲۰ خانوار هستند؛ آبرسانی خواهند شد.

رحیمی فرماندار طبس هم با بیان اینکه اولویت ما در امسال رفع مشکلات آب و راه های شهرستان است، افزود: باتوجه به نزدیک شدن فصل گرما و استفاده مردم از کولرهای آبی ما با بحران آب در این شهرستان مواجه می‌شویم که تقاضا داریم که حفر چاه آب جایگزین در این شهرستان هرچی سریعتر انجام شود.

 لکزایی فرماندار سربیشه هم درخواست رفع مشکل تنش آبی این شهرستان مرزی را داشت و گفت: پروژه آبرسانی خوشاب تا اول تابستان انجام شود.

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • اجرای ۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به بندان
  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • رتبه سوم خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری
  • تجهیز۴۰ هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری
  • ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴
  • برتری خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری