Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ازادامه عملیات اجرایی ساخت چهارخطه گردنه صلوات اباد وپیشرفت 80 درصدی آن خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عرفان مرادی گفت: طرح احداث چهارخطه گردنه صلوات آباد به طول 21کیلومتر بخشی از پروژه بزرگراهی سنندج –همدان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و ازجمله مطالبات دیرینه مردم شریف سنندج می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی ادامه داد : این پروژه در سه قطعه تعریف شده که قطعه اول آن به طول 9/2کیلومتر تحت پیمان شرکت جهاد نصر کرمانشاه ، قطعه دوم آن به طول 4/5 کیلومتر تحت پیمان شرکت آوا دژو قطعه سوم آن نیز که تحت پیمان شرکت جهادنصر کردستان است 2/6 کیلومتر طول دارد .

وی گفت : 12 کیلومتر از پروژه قبلا به بهره برداری رسیده و هم اکنون مورد استفاده بوده و 5 کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است .

مرادی خاطرنشان کرد : درمجموع 4، کیلومتر از مسیرباقیمانده که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم .

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ، تاکنون برای اجرای این حجم از عملیات 68 و نیم میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام وبهره برداری از چهارخطه گردنه صلوات آباد 40میلیارد تومان (بدون احتساب تونلهای چهارگانه )اعتبار مورد نیاز است .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راهسازی چهارخطه گردنه صلوات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،  سرپرست فرمانداری کوهسرخ گفت: هم اکنون ۲۵ اداره و نهاد دولتی و نمایندگی شهرستانی ادارات در شهر ریوش و در اماکن استیجاری مستقر هستند.

 رضا رافتی افزود:  عملیات ساخت مجتمع اداری شهرستان کوهسرخ تا پایان تابستان پارسال در مجموع ۱۰ درصد پیشرفت داشت که با گذشت حدود هفت ماه و با احتساب ۲ ماه سرمای هوا و مشغله برگزاری انتخابات، اکنون با حدود ۴۵ درصد پیشرفت از مرحله سقف گذاری عبور کرده و وارد مرحله نازک کاری شده است.

وی بیان داشت: مرحله دوم تکمیل سایت اداری کوهسرخ در شهر ریوش با گذراندن فرایند مناقصه و امور اداری مربوطه و همچنین تخلیه مصالح در محل کارگاه عمرانی، اکنون آغاز شده است.

 کوهسرخ بخشی در تابعیت کاشمر بود که در سال ۱۳۹۹ به عنوان شهرستانی مستقل به مرکزیت شهر ریوش تشکیل شد و ۲ سال و ۹ ماه پس از تاسیس این شهرستان، ساخت مجتمع اداری آن با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

ریوش، مرکز شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا و حدود ۲۹ هزار نفر جمعیت در ۲۲۲ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • ساخت مجتمع اداری کوهسرخ ۴۵ درصد پیش رفته است
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • شرکت ملی نفت صاحب کارخانه آسفالت می شود
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر