Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور درحکمی ناصر آخوندی را به سمت نماینده و معین این دبیرخانه در منطقه آزاد چابهار منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، درحکم حمید رضامومنی مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشورخطاب به ناصر آخوندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش آمده است :
در راستای تحقق سند چشم انداز، اهداف و سیاست های کلان تعیین شده مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی با عنایت به تخصص ، حسن سوابق و شایستگی های علمی و تجربی، جنابعالی را به موجب این حکم به عنوان نماینده و معین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور در منطقه آزاد چابهار منصوب می نمایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اصلاح اساسنامه ، ساختارسازمانی و همچنین تبدیل شرکت سرمایه گذاری و توسعه چابهار به هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه چابهار( شرکت مادرهلدینگ) بر اساس چشم انداز و اهداف تعیین شده ، اصلاح ساختار مالی و بهبودکمی و کیفی سبد دارایی ها ، ازرهگذرشناسایی، احصاء، مولد سازی و مدیریت اموال و دارایی های منطقه آزاد کیش ، از مهم ترین اولویت های ماموریت جنابعالی بوده که باید با استفاده از ظرفیت های بالقوه مغفول مانده، تامین مالی و تحقق توسعه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری آن منطقه جامه عمل پذیرد. همچنین ترویج و گسترش انضباط مالی و شفاف سازی جامع اطلاعات و پیاده سازی فرایندهای انطباق کامل فعالیت ها با قوانین، جزئی از ارزش های محوری مد نظر باشد که از جنابعالی انتظار می رود به منظور تحقق آن گام های مؤثری برداشته و با آخرین دستاوردهای علمی و فناوری های نوین با رعایت تشریفات قانونی مقرر و هماهنگی کامل با ارکان این دبیرخانه و تعامل و همکاری سایر همکاران به ویژه معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد چابهار اقدامات لازم را معمول نمایید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمندی، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق

به گزارش جماران، متن حکم مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

 

سوابق سید محمود حسینی پور

 

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان ۱۴۰۰ تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از ۲۵ ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و  عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • بیله‌سوار نقطه آغاز منطقه آزاد تجاری اردبیل شد
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس