Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگبیان کرد به نظر نمی‌آید درخصوص قرارداد میلیچ مورد خاصی باشد عملکرد دوستان و همکاران ما در سازمان لیگ و باشگاه‌ها آنقدر هم سطحی و غیرکارشناسی نیست که این چیزها را نبینند. به نظر من فکر نمی‌کنم اتفاق غیرقانونی رخ داده باشد و مورد جدید و خاصی در قرارداد هرویه میلیچ بازیکن استقلال وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهیل مهدی صحبت هاییرا در مورد میلیچ عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فرهیختگان، تیم استقلال درحالی با صدرنشینی از رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به تهران بازگشت که از زمان بازگشت این تیم به تهران حاشیه‌های زیادی پیرامون استقلالی‌ها به وجود آمده که یکی از آنها به بحث همراهی غیرقانونی هرویه میلیچ، مدافع هافبک استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مربوط است. عنوان شده این بازیکن کروات بعد از سفر چند هفته‌ای به کشور زادگاهش بنا بر برخی از احتمالات قرارداد خود را با باشگاه استقلال فسخ کرده و به دلیل منع جذب بازیکنان خارجی در فوتبال ایران باشگاه استقلال دیگر نمی‌توانسته این بازیکن را برای ادامه فصل فوتبالی رقابت‌ها به خدمت بگیرد، این درحالی است که طبق همین اطلاعات شنیده می‌شود برخی هشدار‌ها برای باشگاه الاهلی عربستان نیز به صدا درآمده تا جایی که آنها حتی قصد دارند درخصوص این بی‌قانونی صورت گرفته از باشگاه استقلال شکایت‌های لازم را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کنند.سهیل مهدی در این خصوص گفت:

واقعا دلایل این صحبت‌ها را نمی‌فهمم مگر اتفاق خاصی افتاده یا چیزی شده است؟ اگر یادتان باشد همان ابتدای فصل هم که این بازیکن کروات به کشورش رفت و برای فصل جدید برگشت همان زمان هم این صحبت‌ها مطرح بود و بسیاری از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند و حتی حاشیه‌هایی مبنی‌بر اینکه میلیچ قراردادش را فسخ کرده و دوباره برگشته است، ایجاد شد اما آن زمان هم مثل حالا هیچ‌فسخی در سازمان لیگ ثبت نشده و این بازیکن به صورت قانونی برای استقلال بازی کرد. الان هم فکر کنید یک نفر با کارفرمایش به مشکل خورده و دو روز قهر کرده و رفته و بدون اینکه اتفاقی بیفتد و بخواهد قراردادش را فسخ کند دوباره برگشته است. بازهم تاکید می‌کنم فسخ قرارداد میلیچ با باشگاه استقلال نه از طرف این بازیکن نه از طرف باشگاه و نه حتی از طرف فیفا برای ثبت در سازمان لیگ به ما ارسال نشده و به همین دلیل باز هم اعلام می‌کنم هیچ منع‌قانونی برای همراهی این بازیکن با باشگاه استقلال چه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و چه در ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی وجود ندارد.

همچنین سهیل مهدی گفت:

به نظر نمی‌آید درخصوص قرارداد میلیچ مورد خاصی باشد عملکرد دوستان و همکاران ما در سازمان لیگ و باشگاه‌ها آنقدر هم سطحی و غیرکارشناسی نیست که این چیزها را نبینند. به نظر من فکر نمی‌کنم اتفاق غیرقانونی رخ داده باشد و مورد جدید و خاصی در قرارداد هرویه میلیچ بازیکن استقلال وجود داشته باشد. با این حال اجازه دهید در این خصوص خیلی قضاوت نداشته باشم و مسئولان امر در کمیته نقل‌وانتقالات مطمئنا این موضوع را با جزئیات بیشتری می‌توانند شفاف‌سازی کنند چراکه روی این موارد اشراف دارند و حتما پیگیری‌های لازم را کرده‌اند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال سازمان لیگ سهیل مهدی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف رفت استقلال – شمس آذر در قزوین با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم فردا در استادیوم آزادی برگزار کننده دیدار برگشت خواهند بود.

تیم شمس آذر در بازی مقابل استقلال دو بازیکن تاثیر گذارش را در اختیار نخواهد داشت. امیر شبانی مدافع میانی و شماره ۷۶ شمس آذر در بازی قبلی به دلیل پارگی رباط از ترکیب تیم خارج شد. هم هم چنین سجاد بازگیر که پیش‌تر با پیراهن ملوان دروازه استقلال را باز کرده بود، در بازی فردا قادر به همراهی تیم شمس آذر نیست.

پیش بینی می‌شود در ترکیب استقلال هم بازیکنانی، چون سیلوا صالح حردانی و مهدی مهدی پور در بازی فردا غایب باشند. این‌ها بازیکنان مصدوم استقلال هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • اعتراض رضاوند به سهیل مهدی: قانون جنگل!
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • کنایه آرش رضاوند به سهیل مهدی؛ قانون، قانون جنگل است!
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!