Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدحامد صلحی‌پور، ملی‌پوش دسته 97 کیلوگرم تیم ملی پاراوزنه‌برداری ایران امروز (شنبه 18 اردیبهشت ماه) به روی تخته رفت و با مهار وزنه 227 کیلوگرمی سومین مدال طلای ایران را در رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه برداری در تایلند به دست آورد.

صلحی پور، در اولین حرکت وزنه 224 کیلویی را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 227 کیلوگرمی شد و در نهایت در سومین حرکت خود از مهار وزنه 236 کیلوگرمی بازماند.

در این دسته نمایندگانی از عراق و مالزی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه مسابقات امروز، سامان رضی و منصور پور میرزایی نمایندگان کشورمان در اوزان 107 و 107+ کیلوگرم به روی تخته می روند.

رقابت‌های جام‌جهانی 2021 وزنه برداری، با حضور 60 ورزشکار در رده جوانان و بزرگسالان از 9 کشور به میزبانی تایلند در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدحامد صلحی پور پاراوزنه برداری جام جهانی پاراوزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • حماس: جامعه جهانی توحش اسرائیل ضد اسرای فلسطینی را مهار کند
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است