Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:38:53 GMT

وزیر راه و شهرسازی به یزد سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۴۰۹

وزیر راه و شهرسازی به یزد سفر می کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه قرار است از مسیر پروژه بزرگ راه آهن در دست احداث یزد- اقلید از نزدیک بازدید کند و برای سرعت بخشیدن به این پروژه ملی پیگیری‌های لازم صورت گیرد. 

در ادامه این سفر بزرگراه زارچ- اشکذر به طول ۳۴ کیلومتر افتتاح می‌شود و به بهره برداری می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله برنامه‌های دیگر این سفر، آغاز عملیات اجرای ۳۷۶۵ واحد طرح اقدام ملی مسکن برای ۵ شهر استان شامل یزد میبد اردکان زارچ و اشکذر را شاهد خواهیم بود.

همچنین در ادامه با حضور در شهرستان مهریز پروژه‌های باز آفرینی شهری مهریز به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راه آهن پروژه های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمد آئینی که با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است در این سفر از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز نیز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها خاطرنشان کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان های سرآمد کشور بوده و می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها محسوب شود.

او یادآور شد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان پذیر شده است.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونتگاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب اظهار کرد: طول مسیرگشایی هزار و ۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته مقرر شده این پروژه امسال به اتمام رسیده و به مسیر ایده لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز همچنین اظهار کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه یک در حال اجرا بوده و تا کنون ۱۰هزار میلیارد ریال برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می شود.

عزتی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضایی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام یافته است.

 

دیگر خبرها

  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه