Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت : آنچه مسلم است در صددیم پروژهای که دارای اولویت هستند را تا پایان فعالیت دولت به بهره برداری برسانیم و تلاش مَی کنیم در صورت تامین اعتبار این اتفاق رخ دهد .

به گزارش برنا؛ کریمی در وبینار تخصصی مدیران کل استانی موارد مختلفی را به منظور تکمیل اماکن ورزشی در استان ها و نحوه نگهداری اماکن ورزشی ارائه داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت : با توجه به اهمیت تکمیل اماکن ورزشی نیمه تمام ، اگر در استان ها سرمایه گذاری در این زمینه وجود دارد ، حمایت و همکاری لازم را در قالب فرایندهای قانونی خواهیم داشت .

کریمی گفت : آنچه مسلم است در صددیم پروژه هایی که دارای اولویت هستند را تا پایان فعالیت دولت به بهره برداری برسانیم و تلاش مَی کنیم در صورت تامین اعتبار این اتفاق رخ دهد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری دولت کریمی مدیران استانی وبینار شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد است که تامین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است، گفت: عزم سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن جدی است و ادامه دارد.

وی افزود: اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل است و همه موارد موجود در این برنامه مهم است.

مالکی با بیان اینکه  هر تصمیمی که منجر به رونق و جهش تولید شود در اولویت کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار خواهد داشت گفت:  تا حد امکان باید با حذف قوانین دست و پاگیر از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

مالکی تصریح کرد: این حمایت از یک سو مایه دلگرمی آنها می‌شود و از طرف دیگر آنها مسئولان را حامی و پشتیبان خود در مسیر پرپیچ و خم تولید خواهند دید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه