Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:30:59 GMT

توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل محصولات کشاورزی غیر مجاز در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۵۷۷

توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل محصولات کشاورزی غیر مجاز در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کیانی اظهار کرد: با توجه به خشکسالی و کمبود محصولات کشاورزی برای دامداران زحمتکش استان، با هماهنگی مرجع قضائی تشدید اقدامات کنترلی مبنی بر عدم خروج این محصولات به خارج از استان در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: طی شبانه روز گذشته با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان تعداد هشت دستگاه خودروی حامل بار محصولات کشاورزی متوقف و ضمن انجام اقدامات قانونی، این خودروها تحویل پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: هرگونه نقل و انتقال محصولات کشاورزی خارج از شبکه و بدون مجوزهای قانونی به خروج از استان ممنوع است و نسبت به توقیف خودروهای حامل محصولات بدون مجوز اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقابله شبانه روزی با فعالیت غیر قانونی دلالان و افراد سودجو که باعث اخلال در نظام اقتصادی می‌شوند، ادامه دار است، عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

کیانی از مردم خواست: چنانچه با فعالیت غیر قانونی این دسته از افراد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

کد خبر 5206918

منبع: مهر

کلیدواژه: ایلام جهاد کشاورزی ایلام فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا محصولات کشاورزی امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: طرح شبانه  ارتقای امنیت اجتماعی باهدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در خصوص برخورد بارانندگان و راکبین موتورسیکلت‌های هنجار شکن و برهم زنندگان آرامش روحی و روانی در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسبن احمدی افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پس از هماهنگی‌های قانونی توسط  یگان امداد، با هدف برخورد بارانندگان وراکبین  هنجارشکن که با حرکات مخاطره آمیز خود موجب سلب آسایش روحی و روانی شهروندان در محدوده تفرج گاه‌ها می‌شوند، انجام شد.

وی گفت: در این طرح، ۲۷دستگاه وسیله نقلیه (۶دستگاه خودرو، ۲۱دستگاه موتور سیکلت) بدلیل سلب آسایش روحی و روانی شهروندان، مخدوش بودن پلاک توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کسب رضایت مندی عمومی همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور