Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر مهدی سیاه پوش پزشک تیم استقلال که اخیراً از سمت خود کنار رفت، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکسری شرایط ایجاد شد که امکان ادامه همکاری بین من و باشگاه میسر نبود و لذا در محیطی کاملاً دوستانه و مسالمت‌آمیز از یکدیگر جدا شدیم.

وی در خصوص کرونایی شدن تیم قبل از اعزام به عربستان گفت: فقط می‌توانم بگویم من مقصر کرونایی شدن تیم نبودم، اما اینکه چه اتفاقی باعث شد تا کرونا به تیم رخنه کند را آینده مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمهیدات لازم را در نظر گرفته بودیم و در آینده مشخص می‌شود که چطور این تمهیدات اجرایی نشد.

دکتر سیاه پوش در خصوص اضافه شدن پزشک معتمد فرهاد مجیدی به اردوی تیم در عربستان گفت: تا قبل از رسیدن به عربستان از این موضوع اطلاعی نداشتم، اما حضور ایشان تداخلی در کار من ایجاد نکرد. تخصص من فیزیوتراپی است و در عربستان هم در شاخه تخصصی خودم کار کردم.

پزشک سابق آبی پوشان در ادامه تصریح کرد: من از ابتدا هوادار استقلال بودم و به شهادت آقای مددی از همان اول هم دنبال قرارداد نبودم و صرفاً هدفم خدمت به تیم محبوبم بود. من حتی اینستاگرام هم ندارم که به دنبال فالوور جمع کردن باشم و هدفم تنها خدمت بود. خوشحالم که فرصتی هرچند کوتاه ایجاد شد تا بتوانم در خدمت تیمی باشم که آن را به عنوان هوادار دوست دارم. در این مدت هم تلاش کردم تا خالصانه به استقلال کمک کنم.

سیاه پوش بیان داشت: در حال حاضر هم از وضعیت و شرایط بازیکنان مصدوم استقلال اطلاعی ندارم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 5206899

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک کشتی فرنگی شمشیر بازی قایقرانی تیم ملی فوتبال ایران تکواندو فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب توانست در برنابئو بارسا را شکست دهد اما در ابتدا و خیلی زود غافلگیر شد. 

روی ارسال کرنر رافینیا و ضربه سر کریستنسن، آبی و اناری‌ها پیش افتادند. روی این گل بیشتر از همه اشتباه در خروج آندری لونین مشهود بود و در واقع او مقصر اصلی لقب گرفت. گلر اوکراینی در ادامه بازی خوبی انجام داد و هرچند یک‌بار دیگر دروازه‌اش باز شد اما روی آن گل مقصر نبود.

آاس نوشته است که این تنها اشتباه فاحش لونین بعد از 34 بازی فصل بود و پس از ایکر کاسیاس در ال‌کلاسیکوی سال 2010 اولین گلر رئال شد که برابر بارسا با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه رئال شده است.

لازم به ذکر است که لونین در بازی برابر سیتی با مهار دو پنالتی باعث صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و جانشینی شایسته برای تیبو کورتوا نشان داده است.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • ایلان ماسک: اگر فرازمینی‌ها وجود داشتند من می‌فهمیدم
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • هشدارهای مهم محسنی اژه ای درباره حجاب و عفاف؛ به فراجا کمک کنیم | می‌توانیم خود را کنار بکشیم و بگوییم «کی بود کی بود؛ من نبودم»؟!
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!