Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@16:00:50 GMT

عقب‌نشینی کرونا در گچساران / فعالیت مشاغل گروه دوم مجاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۵۸۲

عقب‌نشینی کرونا در گچساران / فعالیت مشاغل گروه دوم مجاز شد

گروه استان‌ها_ کرونا در گچساران پس از گذشت دو ماه از قرار گرفتن در وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌های کرونایی خسته کننده، عقب نشینی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفند ماه سال 98 آغاز شد.

شاید در ابتدای شیوع ویروس کرونا بیشتر افراد این ویروس را چیزی شبیه ویروس آنفلوانزا می‌دانستند و هرگز تصور نمی‌شد با پیشرفت علم پزشکی در جهان این ویروس تا ماه‌ها زندگی بشر را فلج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کهگیلویه و بویراحمد در روند شیوع ویروس کرونا همواره در صد آماری بالاتری نسبت به میانگین کشوری داشته و بی‌تردید وجود برخی از رسوم و آداب مثل حضور گسترده در مراسم‌ها و دورهمی‌ها، در ثبت چنین آماری بی‌تأثیر نبوده است.

در پیک جدید کرونا در کشور، بعد از فراگیری ویروس کرونا در استان خوزستان، آژیر خطر برای استان کهگیلویه و بویراحمد در همسایگی این استان به صدا درآمد.

قرمز پوش شدن استان خوزستان در بازی خطرناک کرونا با جان مردم باعث شد تا شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با توجه به مراودات گسترده، نقاب سرخ بر چهره بکشد و نام خود را به عنوان اولین شهرستان قرمز کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیک جدید کرونا به ثبت برساند.

تعطیلات عید نوروز سال‌جاری نیز مُهر تأیید نهایی را بر وضعیت خطرناک کرونا در گچساران زد تا اعمال محدودیت‌های کرونایی در گروه‌های مختلف شغلی شروع سال نو را به کام مردم تلخ کند.

پس از گذشت قریب به دو ماه از قرار گرفتن گچساران در وضعیت قرمز و اعمال محدودیت‌های کرونایی خسته کننده حال فرماندار این شهرستان از عقب‌نشینی کرونا خبر می‌دهد.

روحانی: به روند عبور پیک چهارم کرونا رسیده‌ایم/ بهترین واکسن اولین واکسن استکرونا در جهان/ ابتلای 861000 نفر در 24 ساعت گذشته + جدول تغییراتآغاز واکسیناسیون کرونای تولید مشترک ایران و کوبا در کرمان به روایت تصویر

علیرضا اتابک فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به تغییر وضعیت گچساران از قرمز به نارنجی گفت: با تغییر وضعیت کرونایی مشاغل گروه دوم در این شهرستان از امروز مجاز به فعالیت می‌باشند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و لازم‌الاجرا بودن این مصوبات گروه‌های شغلی سوم و چهارم تا تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال‌جاری اجازه فعالیت ندارند.

مشاغل گروه دوم شامل بوستان‌ها و مراکز تفریحی، پاساژ‌های سرباز و سربسته، بازار‌های سرپوشیده، مراکز خرید و فروش، فروش انواع خودرو، موتور و دوچرخه، مراکز شماره گذاری اتومبیل، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، مراکز فروش فرش و موکت، کف پوش ها، لوازم خانگی، تشک، پتو و روانداز، حوله و ملحفه، پارچه، پرده، مبلمان و ملزومات مرتبط (اداری- منزل)، لوستر و چراغ، کابینت، درب و پنجره، تهویه، صنایع دستی، تزیینات داخلی ساختمان، مراکز فروش کادویی، اسباب بازی و سرگرمی، لوازم‌التحریر، ظروف (چینی، کریستال، پلاستیک، بلورجات، ملامین)، لوازم التحریر، کتاب و مجله، محصولات فرهنگی و کمک آموزشی، تجهیزات مهندسی و نقشه برداری، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی و آتلیه و عکاسی و خدمات فیلمبرداری و .... است.

انتهای پیام/544/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا مراکز فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عاملان توزیع غیرمجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در شهرستان خوی، خبر داد  و در تشریح  این خبر گفت: برابر اخبار دریافتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سود جو و فرصت طلب؛ گندم یارانه‌ای را در بازار آزاد به فروش می‌رسانند رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق ارز و کالا قرار گرفت. 

سردار رحیم جهانبخش افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد صاحب کارخانه با مشارکت تعدادی افراد سود جو یک هزار تن گندم یارانه‌ای به ارزش ۱۲۷ میلیارد ریال را در بازار آزاد به فروش رسانده است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این راستا ۲ دستگاه کامیون توقیف و ۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش ضمن تاکید بر برخورد جدی با مخلان اقتصادی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • انجام ۷۴ هزار فعالیت تعمیراتی در شرکت نفت گچساران
  • شناسایی مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • برخورد با مراکز غیر مجاز مداخله گر درمان در قزوین
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران