Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@14:58:03 GMT

بازدید استاندار هرمزگان از محله کوی ملت بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۵۸۷

بازدید استاندار هرمزگان از محله کوی ملت بندرعباس

فریدون همتی استاندار هرمزگان صبح امروز به همراه تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از محله کوی ملت بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی استاندار هرمزگان صبح امروز به همراه احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عزیزالله کناری فرماندار بندرعباس و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از محله کوی ملت بندرعباس بازدید کرد و برای رفع مشکلات مردم این محله قول مساعد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساماندهی خانه عالم، احداث بازارچه، استخدام جوانان محلات محروم در صنایع، واگذاری زمین برای ساخت پایگاه بسیج خواهران، احداث زمین ورزشی و فرهنگسرا از جمله درخواست‌های مردم محله کوی ملت بندرعباس از استاندار هرمزگان و هیات همراه بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازدید بندرعباس استاندار هرمزگان کوی ملت محله کوی ملت بندرعباس استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

در پی بارش شدید باران ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در شهرستان زرند و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط، استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از نقاط در معرض آسیب و مستعد سیل، دستور لازم جهت ساماندهی شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در پی بارش باران و سیلابی شدن چند نقطه از شهرستان زرند وارد این شهرستان شد. 

استاندار کرمان با حضور در چند نقطه از سطح شهر زرند که مستعد آسیب و سیلاب بودند، ضمن بررسی میدانی منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی و مدیریت بهتر شهرستان جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در یک فاصله زمانی کوتاه در شهرستان زرند بیش از ۲۵ میلیمتر بارش باران داشتیم، لذا با توجه به حجم زیاد باران و سرعت سیل، علی‌رغم وجود دو سد خاکی، از چند نقطه آب وارد شهر شده و موجب آبگرفتگی چند خانه شد، اما به لطف خدا خیلی آسیبی وارد نشد. 

فداکار با اشاره به اینکه برخی نقاط که در بارندگی سال گذشته دچار آسیب شده بودند، امسال اصلاح شده‌اند، افزود: در روستا‌ها تمهیدات خوبی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و امکانات لازم جهت مقابله احتمالی با خطرات ناشی از بارش ها بسیج شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • بازدید استاندار خوزستان از هلدینگ کشاورزی در دزفول
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه