Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین در اقدامی نمادین در روز قدس، اقدام به نصب تابلو راهنمایی به مقصد قدس کرد. 

غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین به همراه شماری از خبرنگاران این شبکه، روز جمعه (روز قدس) مقابل ساختمان شبکه المیادین، اقدام به نصب این تابلو به مقصد قدس و رونمایی از آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تابلو راهنما با عنوان «قدس پایتخت فلسطین» نشان دهنده فاصله دفتر مرکزی شبکه المیادین دربیروتتا شهرقدس شریفدر فلسطین است که ۲۳۲ کیلومتر است. 

 

این فعالیت در چارچوب مراسم روز جهان قدس انجام شد. شبکه المیادین در چند روز گذشته مشغول پوشش خبری گسترده تحولات مرتبط با روز قدس تحت عنوان «قدس نزدیکتر است» بود.

بن جدو پس از رونمایی از این تابلو، در سخنان خود بر اصول شبکه المیادین در حمایت از فلسطین تأکید کرد و گفت، قدس قطب‌نمای شبکه المیادین است. وی افزود، این حرکت صرفاً نمادین نیست بلکه بازتاب حقیقت حیاتی و نشانه عمیق از خط مشی این شبکه است. 

مدیر شبکه میادین با تأکید بر اینکه خط شبکه المیادین هنوز ثابت است و این خطی مستقیماً به سمت شهر قدس می رود، گفت، پس از نُه سال از راه‌اندازی شبکه المیادین، برنامه‌ها، اخبار و سیاست‌های تحریریه این شبکه همچنان به سمت فلسطین هدایت می‌شود و صراحتاً از تمام جنش‌های مقاومت که خواستار آزادی فلسطین و از انتفاضه فلسطینی حمایت می‌کند، بویژه در برهه کنونی که برخی دولت‌های عربی با دشمن صهیونیستی عادی‌سازی کردند.

 

انتهای پیام/ص 

منبع: فارس

کلیدواژه: 232 کیلومتر تا قدس اقدام نمادین شبکه المیادین تابلو روز قدس بیروت شبکه المیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

                                                                    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمد محمدی در بازدید از این طرح اظهار داشت: این طرح از محل طرح های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.   وی افزود: این طرح به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.   مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این طرح به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.   محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در طرح های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستا‌های بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، ادامه داد: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستا‌ها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • پیشرفت ۸۰ درصدی طرح اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری
  • اقدام جالب محافظان نخست وزیر ژاپن در خیابان
  • اقدام جالب بزرگ‌ترین جامانده جام ملت‌ها (عکس)