Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:01:19 GMT

محدودیت تردد شبانه در زنجان تداوم دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۶۰۲

محدودیت تردد شبانه در زنجان تداوم دارد

سرهنگ محمد حسن خلجی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه محدودیت تردد در استان همچنان ادامه دارد و اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ماه سالجاری تاکنون به غیر از شب‌های قدر ۶ خودرو در ترددهای شبانه در استان زنجان جریمه شدند.

رئیس اداره آموزش پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: همچنین طی این بازه زمانی ۴۰۰ خودرو غیر بومی در استان اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی تاکید کرد: محدودیت‌های تردد در استان زنجان به خوبی اجرا می‌شود و با متخلفین به جد برخورد خواهد شد.

وی افزود: تنها هدف پلیس از اجرای محدودیت‌های تردد رفع و ریشه کنی بیماری کرونا است و رانندگانی که محدودیت‌های تردد را رعایت نکنند تخلف آنلاین به گوشی موبایل ارسال می‌شود.

کد خبر 5206864

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت تردد پلیس راهنمایی و رانندگی ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مجید محبی با بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است ، افزود: در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شدن ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.
مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی توسط این اداره‌کل، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.
محسن حیدری تاکیدکرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.
وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه ، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعت بعد ظهر و شب پیش‌بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد؛ کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.
وی بیان کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • تداوم انسداد ۱۰۱ راه روستایی درجنوب سیستان وبلوچستان براثربارندگی‌ اخیر
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود