Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:56:54 GMT

بیانیه آلومینیوم اراک درباره مشکل پروژکتوره‌های ورزشگاه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۶۷۹

بیانیه آلومینیوم اراک درباره مشکل پروژکتوره‌های ورزشگاه

باشگاه آلومینیوم اراک در بیانیه‌ای به حواشی پیش آمده درباره پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته شرکتی که مسوولیت پروژکتورهای ورزشگاه امام خمینی اراک را در اختیار دارد اعلام کرده بود که در صورت پرداخت نشدن مطالباتش اقدام به باز کردن پروژکتورهای این ورزشگاه خواهد کرد که با حواشی زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه آلومینیوم درباره این مشکلات پیش آمده بیانیه‌ای صادر کرده است که متن این بیانیه به شرح زیر است:

متاسفانه در چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناخوشایندی در استان بودیم که موجب بر هم زدن آرامش مجموعه تیم و هواداران ارزشمند آلومینیوم شد. به همین دلیل برخود واجب دانستیم که توضیحاتی در خصوص حواشی پیش آمده و تنها به خاطر روشن شدن افکار عمومی ارائه دهیم.

با توجه به شرایط موجود در فوتبال استان و اهمیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر به عنوان تنها نماینده استان مرکزی بعد از ۱۸ سال که با زحمت فراوان به دست آمده، باید توقع داشت کل استان مرکزی در یک جبهه واحد پشت سر تیم محبوب آلومینیوم قرار گرفته و به دور از هر نامی برای سربلندی تیم فوتبال شهر در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کرده و حمایت همه جانبه داشته باشند. 

اما متاسفانه در چند روز گذشته شاهد این بودیم که افرادی که لباس دوست بر تن دارند اما از دشمن بدتر هستند، تنش و استرس برای تیم فوتبال آلومینیوم و هوادار دوست داشتنی آن ایجاد کرده‌اند.  

در تمام شهرهای کشور که تیم لیگ برتری دارند، استادیوم اصلی شهر فقط و فقط در اختیار تیم لیگ برتری است. اما تنها در اراک شاهد آن هستیم که استادیوم امام خمینی (ره)  که با تمام کمبودهای سخت افزاری و ممیزی شده از طرف سازمان لیگ که البته تنها استادیوم مورد تایید شهر، فدراسیون و AFC است به برگزاری مسابقات لیگ سه اختصاص یافته. ضمن احترامی که به تمام تیم‌های فوتبال شهر داریم، اما برگزاری مسابقات لیگ سه و هم‌چنین برگزاری تمرین همان تیم و حتی میهمان آن‌ها در زمین چمن اصلی ورزشگاه امام خمینی را چیزی جز لجبازی با باشگاه آلومینیوم نمی‌دانیم.

آن هم در شرایطی که با تلاش مدیریت باشگاه زمین چمن شماره یک کارخانه آلومینیوم بارها در اختیار نماینده اراک که در لیگ سه حضور دارد قرار گرفته اما باز هم شاهد این بودیم برخی مسوولان منافع فردی را به منافع تیمی ترجیح دادند و گویی تصمیم گرفته‌اند که زمین اصلی شهر را به صورت خرابه به آلومینیوم تحویل دهند.

با باز کردن پروژکتورهای استادیوم امام خمینی و حالا شنیدن خبری مبنی بر برگزاری مسابقات و تمرینات  تیم‌های لیگ سه و میهمانان آن‌ها در همین استادیوم که مختص به لیگ برتر است، ما شاهد لجبازی و کارشکنی‌های مختلف هستیم که در این مقطع حساس فصل چیزی جز کشیدن سوهان بر روح هواداران و لطمه زدن به تیم فوتبال و کم ارزش کردن شان باشگاه نیست. 

هم‌چنین در چند روز گذشته، مطالب کذبی مبنی بر خودداری باشگاه آلومینیوم از هزینه برای ورزشگاه امام خمینی منتشر شد. لازم به ذکر است که از ابتدای شروع لیگ برتر و حتی قبل از آن، تمام هزینه های نگهداری از استادیوم که شامل پرداخت پول آب ، برق و گاز هم‌چنین نگهداری از زمین چمن و کاورکشی وحضور پنج نفر از پرسنل باشگاه به صورت تمام وقت و … است، بر عهده باشگاه بوده و با مساعدت مدیریت پرداخت شده است ، و با عنایت باینکه معلوم نشده به چه علت استادیوم فوتبال در اختیار دو و میدانی قرار گرفته، باشگاه آلومینیوم نمی‌تواند با مستاجر استادیوم (هیات دو و میدانی) عقد قرارداد کند. چون برای صدور مجوز حرفه‌ای می‌بایست قرارداد با مالک یعنی اداره ورزش و جوانان منعقد شود که متاسفانه بیش از شش ماه است که متولیان امر ورزش استان زیر بار نمی‌روند و بهانه‌های بنی اسراییلی می‌آورند که جای بسی تعجب و نگرانی دارد. 

لذا امروز برخود لازم می‌دانیم تا با انتشار بیانیه‌ای بعضی از دوستان را متوجه اهداف مهمی کنیم. تنها هدف هیات مدیره، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم پیشرفت فوتبال شهر اراک است؛ چرا که به این واسطه لبخند بر روی لب مردم و هواداران نقش می‌بندد. متاسفانه برخی افراد فقط به قیمت بودن خود حاضر به همراهی هستند . از اتفاقات رخ داده در سه روز گذشته می‌توان متوجه شد که حدس و گمان باشگاه مبنی بر اینکه که اتفاقات مهندسی شده‌ای برای ضربه زدن به باشگاه و تیم آلومینیوم وجود دارد، درست است. 

در انتها می‌خواهیم شعار قدیمی را بازگو کنیم تا اتحادی برای موفقیت آلومینیوم به وجود آید:
یک نفر برای همه و همه برای موفقیت آلومینیوم!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک استانی ورزشی ورزشگاه امام خمینی ره ورزشگاه امام خمینی باشگاه آلومینیوم روز گذشته لیگ برتر لیگ سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند، بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

به گزارش مشرق، همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، بزرگترین اجتماع قرآنی در استادیوم آزادی با عنوان «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» برگزار خواهد شد. اجتماع بزرگ محفل امام حسنی‌ها فردا سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷ با حضور پرشور خانواده‌ها در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود.

همانطور که انتظار می‌رود برای رفتن به ورزشگاه آزادی سرویس‌های حمل‌ونقل عمومی در دسترس هستند. بدیهی‌ست که در صورت تمایل با ماشین شخصی هم می‌توانید به استادیوم آزادی بروید.

استادیوم آزادی با ماشین شخصی

از جایی که هستید خود را به اتوبان تهران کرج برسانید. از آنجا بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری بروید و مسیر خود را در بلوار استادیوم آزادی پیش ببرید.

چطور با اتوبوس به ورزشگاه آزادی برویم؟

برای رفتن به ورزشگاه آزادی می‌توانید از سرویس‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر می‌خواهید با اتوبوس به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید باید قدری هم پیاده روی کنید. در فاصله‌ای نه چندان نزدیک از درب غربی ورزشگاه یک ایستگاه اتوبوس وجود دارد. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو استادیوم است که دسترسی به این مکان را آسان‌تر می‌کند. ایستگاه اتوبوس پارک مریم، ایستگاه اتوبوس هلیکوپتر سازی و ایستگاه اتوبوس صنایع هوایی از دیگر ایستگاه‌های نزدیک به ورزشگاه آزادی هستند.

چطور با مترو به ورزشگاه آزادی برویم؟

اگر می‌خواهید با مترو به محفل قرآنی امام حسنی‌ها بروید می‌توانید از خط ۵ مترو استفاده کنید. ایستگاه ورزشگاه آزادی بین دو ایستگاه ارم سبز و چیتگر قرار دارد. این ایستگاه در ضلع جنوبی ورزشگاه آزادی واقع شده و تقریباً ۹۰۰ متر با آن فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس مترو ورزشگاه آزادی و پایانه تاکسی استادیوم آزادی در مجاورت مترو استادیوم آزادی قرار دارند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرتماشاگرترین استادیوم‌های فوتبال انگلیس / تئاتر رویاها همچنان در صدر
  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تصاویر پرشور میهمانان امام حسن (ع) در ورزشگاه آزادی | استادیوم پر از جمعیت شد
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اعلام برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برای حضور در محفل امام حسنی‌ها،چگونه به ورزشگاه آزادی برویم؟