Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمانی‌فضلی ور صبح شنبه در ستاد ملی کرونا از اقدامات استاندار خوزستان در جهت کاهشی شدن روند کرونا در این استان و برخورد با عاملان رسم غلط تیراندازی در مراسمات در این استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا رحمانی فضلی» امروز (شنبه ۱۸ اردیبهشت) در نشست ستاد ملی کرونا با حضور رئیس جمهور از اقدامات و برنامه‌ریزی قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در جهت کاهش روند کرونا تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کشور اظهار کرد: استاندار خوزستان با تجربه خوب و برنامه‌ریزی، موفق شد روند بیماری کرونا در خوزستان را تا حد چشمگیری کاهش دهد.

 

وی با اشاره به برگزاری آیین عروسی و انجام تیراندازی در استان خوزستان تصریح کرد: در این راستا با دستور استاندار خوزستان فرمانداران نشست‌های متعددی با شیوخ و بزرگان قبایل برگزار کردند، از سوی دیگر با اقدام به موقع استاندار خوزستان بلافاصله افراد مسلح در این آیین شناسایی و دستگیر شدند و می توان گفت اقدامات امنیتی و انتظامی استان خوزستان در این زمینه به خوبی صورت گرفته است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقدیر وزیر کشور مقابله با کرونا استاندار خوزستان استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد

مهرداد عرب اول بیان کرد: با توجه به دستور استاندار مبنی بر ضرورت بررسی عملکرد اقدامات دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف در سال ۱۴۰۳ جلسات بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی در این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسات عملکرد و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از نظر پیشرفت ریالی و فیزیکی طرح‌های استانی و طرح‌های به بهره برداری رسیده به تفکیک شهرستان‌ها و تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بررسی می‌شود.

این مقام مسوول گفت: نتایج پیگیری‌های به عمل آمده در زمینه جذب منابع مالی و ردیف‌های متمرکز بودجه سال ۱۴۰۲، عملکرد بازدیدهای میدانی و جلسات برگزار شده با فرمانداران نیز در این جلسات بررسی و برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌ها برای بودجه ۱۴۰۳ ارائه می‌شود.

وی، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در جذب سرمایه گذار و بهره برداری از طرح‌های تعهدی را از دیگر شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • ۱۵ کشور آسیایی که سریعترین روند کاهش جمعیت را دارند
  • سفر وزیر کشور به مازندران
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • اقدامات مناسب برای کاهش مصرف پلاستیک انجام شود