Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:30:56 GMT

کربکندی: امیدوارم داور تحت تاثیر دربی نباشد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۸۲۸

کربکندی: امیدوارم داور تحت تاثیر دربی نباشد

عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن ابراز امیدواری کرد هیچ یک از دو تیم استقلال و ذوب آهن پس از پایان بازی بهانه داوری نداشته باشند.

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفتگویی با "ورزش سه" حرف هایش را در مورد شرایط سختی که سبزپوشان برای برگزاری دیدار برابر استقلال با آن مواجه شده اند، اینطور آغاز کرد و گفت: متاسفانه تاخیر دو روزه بازی با استقلال همه برنامه ما را برهم ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیماتی که متاسفانه هیچ کس هم زیربارش نمی رود. این باعث شد که تیم ما هم دچار خسارات مالی شود و هم کارهای فنی مربیان را تحت تاثیر خودش قرار داد. به هر حال مربی برنامه ریزی می کند و تمام برنامه های تمرینی و مسابقات را بر همین اساس سازماندهی می کند. این ها البته متاسفانه چیزهایی هستند که سازمان لیگ کمتر به آنها توجه دارد. 


کربکندی سپس با اشاره به دربی تهران که در هفته بیست و سوم برگزار خواهد شد، ادامه داد: خب ما حالا در پیش بازی دربی هم هستیم. امیدوارم حالا که بی برنامگی ها اذیتمان کرده، داوران نخواهند رعایت دربی را بکنند تا حق به حق دار برسد و از نظر داوری دچار مشکل نباشیم و یک قضاوت خوب باشد. امیدوارم هر تیمی از فرصت هایش بهتر استفاده کند و شایسته تر است، برنده بازی باشد و ما دیگر بهانه قضاوت نداشته باشیم. اتفاقا داور خوبی را هم انتخاب کرده اند ولی امیدوارم تحت تاثیر دربی نباشد. 


عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سپس با اشاره به تمرینات شاگردان مجتبی حسینی اضافه کرد: تیم ما در این مدت تمرینات پرفشاری برگزار انجام داده است. ما سه اردوی سه چهار روزه در این مدت داشته ایم. آقای مجتبی حسینی فوق العاده در حال کار سخت روی تیم است و امیدارم به حقمان برسیم. امیدوارم از این شرایط و مشکلاتی که داریم، بیرون بیاییم تا سال بعد برنامه ریزی بهتری برای لیگ داشته باشیم.


سخنگوی باشگاه ذوب آهن در واکنش به این موضوع که به نظر می رسد با آمدن مجتبی حسینی دیگر کسی به سقوط فکر نمی کند، اینطور واکنش نشان داد: خب ببینید هنوز جدول این را نمی گوید. ما الان تیم خیلی بهتری داریم. موقعیت کم می دهیم و موقعیت های بیشتری ایجاد می کنیم. حاشیه نداریم و آرامش داریم. اما بازی های سختی داریم. لیگ هم فرسایشی شده و بازیکنان و کادر فنی را اذیت کرده است. سال های قبل این زمان لیگ تمام شده بود ولی امسال هنوز هشت بازی باقی مانده است. این ها مشکلاتی است که تمام تیم ها دارند. در مجموع امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود و هیچ کدام از دو تیم دغدغه داور نداشته باشند.

رسول کربکندی ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول کربکندی ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان انزلی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در حضور هواداران توانست به ۳ امتیاز برسد. به نظر من تیم در نیم فصل دوم نحوه بازی کردنش را تغییر داده است و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. بازیکن‌های که به ما اضافه شدند خیلی به پرسپولیس کمک کردند و الان هم بهترین خط حمله را داریم. شک ندارم پرسپولیس با این بازیکنان به قهرمانی می‌رسد.

وی در مورد بیانیه نویسی‌های سرخابی‌های پایتخت گفت:‌ نمی‌دانم چرا همه بیانیه می‌نویسند این کار اصلا در شان فوتبال ایران نیست و ما اگر در فوتبال قانون‌مند باشیم دیگر شاهد بیانیه‌نویسی‌های متعدد از سوی باشگاه‌ها نیستیم. بیانیه نویسی هیچ کمکی به باشگاه نمی‌کند و فقط تیم را به حاشیه می‌برد و به نظر من الان باید پرسپولیس به دنبال قهرمانی باشد تا بیانیه‌نویسی‌های متعدد برای تیم‌های دیگر و امیدوارم دیگر شاهد چنین موضوعات نباشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره تمدید قراردادهای بازیکنان، یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی این است که هنوز مدیریت باشگاه کاری برای تمدید قرارداد انجام نداده است. شک نکنید اگر بازیکنان اصلی از تیم بروند پرسپولیس ضربه خواهد خورد. امیدوارم باشگاه زودتر به فکر تمدید باشد چون این بازیکنان بهترین هستند و هواداران هم خوشحال می‌شوند که این بازیکنان در پرسپولیس بمانند.

کلهر در خصوص عملکرد امیررضا رفیعی، خاطرنشان کرد: خوشحالم اوسمار به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند و می‌گذارد بازیکنان بازی کنند. قطعا رفیعی خیلی جای پیشرفت دارد و امیدوارم تا بازگشت علیرضا بیرانوند بتواند دروازه را به خوبی بیمه کند. به نظر من رفیعی هنوز دروازه‌بان کاملی نیست اما در کنار بیرانوند می‌تواند تجربیات کافی را به دست آورد.

وی درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: ما باید از تیم‌های قعر جدولی لیگ بترسیم چون همه توانشان را در بازی‌های آخر می‌گذارند تا سقوط نکنند. به نظر من باید پرسپولیس در این بازی با تمام توانش وارد زمین مسابقه شود تا بتواند ۳ امتیاز را کسب کند. امیدوارم در این بازی بتوانیم به ۳ امتیاز خارج از خانه برسیم که استرسی در مورد قهرمانی نداشته باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد