Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عباس صوفی روز شنبه در جمع اعضای تیم پاس اظهار داشت: از تیم‌های پاس و شهرداری نمایندگان فوتبال همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حمایت همه جانبه داریم و خواسته ما کسب نتایج مطلوب و دوری از حواشی است.

وی بیان کرد: همانطور که پس از رفتن مهدی پاشازاده از پاس اعلام کردم که مشکلی بابت حمایت‌ها نیست و شرایط تیم را بهبود دادیم، اکنون نیز تاکید می‌کنم که مشکلی بابت حمایت‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی با قدردانی از کادر فنی و بازیکنان پاس در کسب نتایج مطلوب در دیدارهای اخیر گفت: انتظار دارم این وضعیت ادامه یابد و پاس بتواند به پلی آف لیگ ۲ برسد.

وی افزود: از همان شروع مسابقات کمتر وقت خود را برای حضور در تمرین و مسابقات گذاشته‌ایم و هدف ما تمرکز بر رفع موانع و حمایت و پشتیبانی لازم از تیم‌ها است.

صوفی با بیان اینکه حضور علی قربانی و کادر جدید پاس و دوری از هرگونه حواشی منجر به کسب نتایج مطلوب شده است، خاطرنشان کرد: پاس این توانایی را دارد که به پلی آف برسد و امیدواریم این مهم تحقق یابد.

سرمربی تیم پاس نیز گفت: همدلی و اتحاد درون تیمی رمز موفقیت ما است و خوشبختانه فضای متحد و یکدست بین بازیکنان و مربیان وجود دارد و باعث شده در نتیجه گیری با تلاش فراوان موفق باشیم.

علی قربانی با قدردانی از حمایت مسوولان اجرایی همدان افزود: عباس صوفی رییس هیات فوتبال همدان کار بزرگی برای پاس انجام داد و با گشودن پنجره نقل و انتقالات، باعث شد تا دغدغه جذب بازیکن نداشته باشیم ضمن اینکه مدیرکل ورزش و جوانان نیز خوابگاه سعیدیه را در اختیار پاس قرار داد و در روحیه بازیکنان تاثیر مثبت داشت.

وی بیان کرد: به طور قطع حمایت‌های نماینده مردم در مجلس، پژمان محمدی نماینده ویژه پیگیری امور پاس و سایر مسوولان نیز قابل تقدیر است اما انتظار داریم حمایت‌ها پررنگ‌تر شود چرا که هراندازه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم، رقابت حساس‌تر و سخت‌تر می‌شود.

قربانی کانون هواداران را جایگاهی مهم در موفقیت پاس دانست و گفت: کانون هواداران منسجم و هماهنگ فعالیت دارند و حمایت همیشگی از تیم دارند.

برچسب‌ها فوتبال همدان پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان پاس همدان فوتبال همدان پاس همدان اخبار کنکور فوتبال همدان حمایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898658

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد