Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@03:10:50 GMT

عصبانیت کاسیاس؛ سن ایکر به حرف آمد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۳۹۸۶

ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی و سابق رئال مادرید به شایعات اخیر در مورد زندگی شخصی اش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که سارا کاربونرو و ایکر کاسیاس اعلام کردند بعد از چند سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند. در هفته های اخیر اخبار و شایعاتی در مورد بروز مشکلات حقوقی بین این دو نفر و همچنین عارضه قلبی مجدد برای ایکر کاسیاس منتشر شده که موجبات ناراحتی این دروازه بان محبوب و صدور بیانیه ای برای محکوم کردن این شایعات از سوی سن ایکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه ایکر کاسیاس آمده است: "این آزار از سوی رسانه ها که من و خانواده ام را در معرض قرار داده، صدمات جبران ناپذیری به ما وارد می کند. می خواهم تاکید کنم که جدایی ما دوستانه بود و در بیانیه ای که من و همسرم صادر کردیم، خواهان احترام به خودمان و فرزندانم شدیم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و انعکاس همیشگی اخبار موجب ناراحتی و آزار ما می شود."

 

همچنین در روزهای اخیر اخباری در مورد بروز دوباره مشکلات قلبی برای ایکر مکاسیاس منتشر شده بود. این دروازه بان افسانه ای در ادامه گفت: "مجلات مختلف اخباری مربوط به وضعیت سلامتی من منتشر کرده اند که حاکی از آن بود که عارضه قلبی من دوباره عود کرده، اما چنین اتفاق رخ نداده و مسئله تنها یک واکنش آلرژیک ساده بود."

 

تیم ملی اسپانیا ایکر کاسیاس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا ایکر کاسیاس ایکر کاسیاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیم تربن سیل کاجو در نیم قرن اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  فرماندار قصرقند گفت: بر اثر طغیان بی سابقه رودخانه کاجو کلیه راه‌های مواصلاتی حوزه رودخانه کاجو که بیش از ۳۳ روستا است به مرکز شهرستان قطع شده است.
هاشم زهی افزود: سیلاب رودخانه کاجو موجب تخریب دو دهنه پل رودخانه کاجو و قسمت‌های از سیل بند حفاظتی شهر شده؛ و راه ارتباطی قصرقند به نیکشهر نیز قطع شده است.
وی گفت: بارش‌های اخیر به زیرساخت‌های راه مسکن برق و مخابرات و منازل مسکونی خسارت وارد کرد که پس از جمع بندی اعلام خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلیل سیل‌های شدید اخیر چیست؟
  • واکنش دقیقی به بازی‌های حساس شمس آذر در هفته‌های اخیر / فیلم
  • عصبانیت پارتنر مجری زن مشهور CBS از شوخی بی‌مزه جیمی کرگر: او خط قرمزها را رد کرد
  • عصبانیت کارشناس صهیونیستی از حمله صهیونیستها با ریزپرنده پیتزابَر
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • عظیم تربن سیل کاجو در نیم قرن اخیر
  • اتحاد روزافزون نیروهای مسلح موجب عصبانیت دشمنان شده است