Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@09:19:07 GMT

ورق بورس برگشت؛ شاخص دوباره نزولی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۰۱۸

ورق بورس برگشت؛ شاخص دوباره نزولی شد

شاخص بورس در پایان کار امروز بازار سهام با افت چهار هزار و ۷۵۵واحدی همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان کار امروز بازار سهام شاخص کل با افت چهار هزار و ۷۵۵واحدی (۰.۴درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۷هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن ۰.۲درصد افت کرد.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از هزار و ۶۱۰میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۴۳۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از یک درصد ۲۵نماد و افت بیش از یک درصد ۴۶۵نماد را شاهد بودیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس ریزش بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات

 

به گزارش تابناک، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در اولین روز هفته بیش از ۵۳ هزار واحد ریزش کرد و به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد رسید.

امروز شنبه بازار سرمایه اوضاع چندان خوبی را پشت سر نگذاشت؛ به طوری که با فشار فروش در  اغلب نمادها، شاخص کل کاهش شدیدی را پشت  سر گذاشت و با افت ۵۳ هزار و ۹۱۹ واحد به رقم دو میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. این  در حالی است که طی سه روز کاری قبل از آن بازار رشد کرده بود.

شاخص هم‌وزن نیز امروز بیش از ۲۵ هزار واحد کاهش یافت و در عدد ۷۲۶ هزار و ۲۱۸ واحد ایستاد.

روز شنبه بیش از ۴۸۶ هزار معامله در بورس به ارزش ۶۰۹۱ میلیارد تومان انجام شد.

فولاد، فملی، شپنا و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب ذوب، شپنا، شستا و خودرو بودند.

 
فرابورس ایران نیز امروز ۶۲۰ واحد ریزش کرد و به ۲۴ هزار و ۷۷۵ واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس بیش از ۲۱۰ هزار فقره بود که ارزش آن به ۱۰ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان رسید.

وسپهر، خاور، زاگرس و انتخاب از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص فرابورس بودند که همگی قرمز شدند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب فزر، خاور، کرمان و فصبا بودند که به جز فزر سایر نمادها منفی به کار خود پایان دادند.

بازار سرمایه، امروز در شرایطی  کاهش سنگینی را تجربه کرد که پیش‌بینی اغلب کارشناسان این است بازار بورس در سال جاری رشد می‌کند. با این حال در  برخی روزها سنگین شدن وزن عوامل سیاسی بر عوامل اقتصادی، باعث ریزش تالار شیشه‌ای می‌شود.

 

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ورق بورس برگشت
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • ورق بازار سرمایه برگشت
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • تداوم روند نزولی بورس / ریزش ۱۱ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات
  • ریزش سنگین شاخص کل بورس +نقشه
  • ریزش شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد