Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@14:36:18 GMT

فرهاد مجیدی به دنبال جاسوس استقلال!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۰۳۶

فرهاد مجیدی به دنبال جاسوس استقلال!

خبرورزشی – سرمربی استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب و به دور یک هشتم نهایی این رقابت ها صعود کرد پس از این موفقیت هم اجازه مصاحبه کردن به بازیکنانش نداد.

به دستور فرهاد مجیدی فعالیت بازیکنان استقلال درفضای مجازی نیز محدود شد تا حاشیه جدیدی برای این تیم به وجود نیاید اما نکته عجیب حساسیت فرهاد مجیدی روی اخباری است که در سایت های خبری یا فضای مجازی از درون باشگاه استقلال منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که استقلال و همین طور پرسپولیس دو باشگاه بزرگ و پرطرفدار محسوب می شوند بنابراین طبیعی است اخبار مختلف و متنوعی از درون آن دررسانه ها یا حتی فضای مجازی منتشر شود. با این وجود سرمربی آبی ها به تازگی نسبت به این موضوع حساس شده و پس از ممنوع کردن شاگردانش از انجام مصاحبه باز هم به دنبال پیدا کردن فرد یا افرادی است که اخبار تیمش را بیرون برده و منتشر می کنند.

آخرین اقدام فرهاد مجیدی نیز بیرون گذاشتن همه افراد اطراف باشگاه از گروه تیمی استقلال بوده است. به نظر می رسد سرمربی استقلال می خواهد بدین طریق تیمش را محدودتر از گذشته کرده و ضمن شناسایی جاسوس آبی ها از انتشار اخبار بعدی جلوگیری کند. آیا موفق می شود؟ باید منتظر ماند و دید!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس

تصویری از پسر رافائل سیلوا با پیراهن استقلال منتشر شده است.

طرفداری | همسر رافائل سیلوا استوری جدیدی را منتشر کرد.

رافائل سیلوا این روزها در تمرین استقلال غایب است. حالا همسر رافائل سیلوا تصویر جالبی را از پسرش منتشر کرده که در آن پسر این بازیکن، پیراهن استقلال تهران را به تن دارد. او در این خصوص نوشت:

پسر استقلالی من

استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • عکس| آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • (عکس) آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال منتشر شد
  • آگهی مزایده پرسپولیس و استقلال رسماً منتشر شد
  • لطیفی: اختلاف مجیدی و سعادتمند یک جام از ما گرفت