Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@04:37:32 GMT

کشف و متلاشی شدن خانه قمار در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۰۴۹

کشف و متلاشی شدن خانه قمار در اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، طباطبایی، دادستان اردبیل گفت: در پی وصول گزارش‌هایی درباره وجود یک محل قمار در شهر اردبیل، با تشکیل پرونده قضایی و با قید فوریت دستورات لازم قضائی صادر شد و با همکاری عوامل انتظامی و پلیس امنیت، یک محل قمار در یکی از محلات اردبیل شناسایی، کشف و در این رابطه ۲۴ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کشف و ضبط ۵ کیلوگرم مواد مخدر هم از یک منزل مسکونی در اردبیل خبر داد و افزود: بدنبال گزارش‌هایی درباره وجود مواد مخدر در یک منزل مسکونی، با تشکیل پرونده قضایی و با قید فوریت دستورات لازم قضائی صادر و با همکاری عوامل انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر، از یک منزل مسکونی ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و راهی زندان شد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر پلیس امنیت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی خبر داد.

 سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می کنند، افزود: ماموران بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ غلامی با تاکید بر اینکه برای پلیس جا و مکان مهم نیست و تنها چیزی که مهم است، امنیت و آرامش مردم و تلاش برای مقابله با مجرمان است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را روانه بیمارستان کرد
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز با ۱۰ مصدوم
  • انفجار گاز یک منزل مسکونی در آخمقیه تبریز