Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلالی گفت: تیم ارزیاب هلال احمر شهرهای سروآباد و سنندج استان کردستان به منطقه زلزله زده شویشه اعزام شدند.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: ساعت  19 دقیقه بامداد امروز زلزله‌ای با قدرت 4.4 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین در منطقه شویشه در استان کردستان اتفاق افتاد که بلافاصله تیم‌های ارزیاب سروآباد و سنندج هلال احمر به این منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: تیم ارزیاب تمامی روستاهای منطقه سروآباد را با ارتباطی که با دهیاران داشتند، ارزیابی کردند و خوشبختانه هیچ خسارت مالی و جانی در این مناطق اتفاق نیفتاد و تنها یک منزل مسکونی در روستای پایگلان که خالی از سکنه بوده آسیب دید.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های مریوان، سروآباد، سنندج و دیواندره در حالت آماده باش هستند و امروز نیز فرماندار و مدیر هلال احمر سروآباد به مناطق اعزام شدند که در صورت وقوع مشکل خدمات مورد نیاز ارائه خواهد شد.

 

افتخار هلال احمر فعالیت‌های بشردوستانه است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان به مردم استان با بیان اینکه 18 تا 24 اردیبهشت به نام هفته هلال احمر نامگذاری شده است، این روز را برای همه امدادگران و داوطلبان هلال احمر استان تبریک گفت.

 

جلالی اضافه کرد: 18 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهادی است که همه افتخارش کمک کردن به مردم نیازمند جامعه است و از هیچ تلاشی برای کمک به همنوعان دریغ نکرده و همه افتخارش را انجام فعالیت‌های بشردوستانه می‌داند.

 

وی عنوان کرد: در حقیقت جمعیت هلال احمر، سازمانی عام المنفعه و انسانی است که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی، فارغ از هرگونه مرزبندی، ترویج صلح و دوستی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده و با انجام خدمات داوطلب محور نقش مهمی را در راستای خدمت به مردم ایفا کرده است.

 

وی در پایان عنوان کرد: روز هلال احمر و صلیب سرخ، روز تجلیل از ایثارگرانی است که بدون هیچ چشم داشت مادی و فقط برای رضایتمندی خدا به ارائه خدمت به همنوعانشان می‌پردازند.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: هلال احمر زلزله کردستان استان کردستان اعزام شدند هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: ۳۵ نفر از دانشجویان، اساتید دندانپزشکی و همکاران شاغل در این حوزه در یک اردوی ۲ روزه به ساکنان روستا‌های مناطق محروم سروآباد خدمات ارائه کردند.

دکتر رستگار خسروی ادامه داد: از بین این خدمات دندانپزشکی، ۲۵۰ ترمیم آمالگام و کامپوزیت، ۱۲۰ کشیدن دندان و ۴۰ مورد جرمگیری انجام شده است.

وی از ارجاع تخصصی‌تر ۱۰ نفر از دانش آموزان این مناطق به کلینیک دندانپزشکی خبر داد و افزود: اولویت خدمات دندانپزشکی با دانش‌آموزان ابتدایی بود که بعد از بررسی و ویزیت ۱۰ نفر از آنها برای دریافت خدمت تخصصی‌تر دندانپزشکی به کلینیک دندانپزشکی دانشگاه ارجاع شدند.

خسروی اضافه کرد: این خدمات در منطقه ژاوه‌رود، سروآباد روستای بوریدر، روستای بیساران و روستای پایگلان ارائه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • اعزام اولین گروه پزشکی ایران به حج عمره