Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:14:27 GMT

ته‌چین قارچ و گردو + دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۱۴۸

ته‌چین قارچ و گردو + دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم طرز تهیه ته‌چین قارچ و گردو را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از خوراک بیگوس و قلیه دزفولی تا مَکش غذای خوشمزه ایلامی + تصاویر


مواد مورد نیاز
برنج ایرانی ۳۰۰ گرم

روغن کنجد ۶ قاشق سوپخوری

پیاز خرد کرده ۱ عدد

قارچ ورقه‌ای خرد کرده ۲۰۰ گرم

گردوی خرد کرده ۵۰ گرم

اسفناج خرد کرده ۴۰۰ گرم

رب انار (ملس) ۲ قاشق سوپخوری

نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

ماست چکیده ۲ قاشق سوپخوری

زرده تخم مرغ ۲ عدد

زعفران حلکرده ۴ قاشق سوپخوری

کره گیاهی خرد کرده ۲۰ گرم

برنج را پس از خیساندن در آب و نمک، بپزید و آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌گاه نیمی از روغن را در تابه مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید و پیاز را در آن تفت دهید. حالا قارچ، گردو و اسفناج را افزوده و تفت دهید. سپس رب‌انار، نمک و فلفل را بیفزائید و مخلوط کنید.

اینک ماست، زرده تخم‌مرغ‌ها، زعفران و باقیمانده روغن کنجد را در ظرف مناسبی بریزید و مخلوط کنید. اکنون نیمی از برنج را به این مایه بیفزائید و مخلوط کنید.

آن‌گاه کف تابه مناسبی را به قطر ۲۰ سانتیمتر، چرب کنید و برنج مخلوط کرده با ماست را در آن بریزید و با پشت قاشق صاف کنید. حالا مایه فراهم کرده میانی را روی آن بریزید.

به گونه‌ای که در حدود دو سانتیمتر از لبه‌ها خالی بماند. اکنون باقیمانده برنج را روی این لایه بریزید و رویش کره بچینید. سپس ته‌چین را به مدت تقریبی ۴۵ دقیقه روی حرارت ملایم دم کنید.

منبع: شور و شیرین

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی قاشق سوپخوری خرد کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف گردو قاچاق در اتوبوس

سرهنگ "عیسی روشن‌قلب" با بیان اینکه قاچاق فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید داخلی را از بین می‌برد، اظهارداشت: امروز تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در اجرای طرح برخورد با قاچاق و حمایت از کالای داخلی، ماموران ایست و بازرسی شهید فیض‌اللهی در محور‌های مواصلاتی جنوب به شمال به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰۰ کیلوگرم گردو خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متهم ۳۹ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان آثار سوء و زیان‌بار قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی کشور به برنامه‌ریزی پلیس برای مقابله قاطع با این موضوع تاکید کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سرشاخه کاری درختان گردو در نهاوند
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • طرز تهیه مربای توت فرنگی خوش‌رنگ و لذیذ به شیوه خاله‌ها!
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • قارچ خودرو نخورید
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید