Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدرضا بشری صبح امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت بحث آموزش و در پی آن ارزشیابی پایان سال دانش آموزان و با توجه به بحران کنونی کشور در پی شیوعکرونااظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اتخاذ تدابیر مناسب برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در پی برنامه‌ریزی قبلیوزارت آموزش و پرورشآمادگی برگزاری حضوری امتحانات نهایی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بحران کرونا و به تعطیلی کشاندن مدارس فرصتی برای بسترسازی برایآموزش مجازیشد بیان داشت: شبکه شاد حتی پس از بازگشایی مدارس نیز می تواند مکملخوبیبرای آموزش دانش آموزان باشد.

  مدیر آموزش و پرورش ملایر تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از دانش‌آموزان شهرستان از ظرفیت نرم‌افزار شاد بهره مند هستند و این درحالی است که فرهنگیان با تشکیل کارگروه های تولید محتوا با تولید بیش از ۳ هزار و یکصد محتوا در دوره ابتدایی و ۲ هزار محتوا در دوره متوسطه از دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی نداشتند غافل نشده و محتوای درسی را در قالب CD ، جزوات کاربردی و درسنامه، فیلم و پادکست تهیه و دراختیار دانش آموزان قرار دادند.

وی ضمن تقدیر از همت فرهنگیان دلسوز و دغدغه ایشان نسبت به آموزش دانش‌آموزان ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: استفاده از محتوای تولیده شده همکاران شهرستان در شبکه سراسری شاد و نیز در شبکه استانی در ایام همه‌گیری این ویروس باعث افتخار شهرستان است.

بشری در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم گفت: با توجه به تاثیر امتحانات پایه های نهم و دوازدهم به ترتیب درهدایت تحصیلیوکنکورامتحان دروس این دو پایهبه صورتحضوری و سایر پایه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دقیق در خصوص حفظ پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری امتحانات حضوری خاطرنشان کرد: امتحانات رشته‌های انسانی، ریاضی و تجربی در یک روز و به صورت همزمان برگزار نخواهند شد و ۱۳ حوزه برای برگزاری امتحانات با رعایت دقیق فاصله‌گذاری هوشمند در نظر گرفته شده است.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر بیان کرد: تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز ملایری همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه رأس ساعت ۸ صبح در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد.

 بشری با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پایه نهم در شهرستان مشغول به تحصیل هستند اظهار کرد: امتحانات پایه نهم دانش‌آموزان به صورت سراسری از تاریخ ۲۷اردیبهشت ماهتا ۱۹ خرداد و به صورت هماهنگ رأس ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

والدین و دانش آموزان نگران رعایت موارد بهداشتی در روز برگزاری آزمون نباشند

وی در راستای رفع نگرانی والدین و دانش آموزان از رعایت موازین بهداشتی در این امتحانات خاطرنشان کرد: حوزه‌های برگزاری امتحانات به صورت روزانه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد و دانش‌آموزان نیز با به همراه داشتن ماسک، دستشکش، بطری آب و لوازم‌التحریر شخصی در جلسه امتحان حاضر می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه برای هریک از حوزه‌های برگزاری یک نفر مراقب سلامت به عنوان ناظر بهداشتی تعیین شده تا دستورالعمل‌های بهداشتی را پیگیر باشد گفت: در چیدمان صندلی‌ها فاصله دو متری رعایت شده است، دانش‌آموزانی که بیماری خاص و یا زمینه ای داشته باشند در مکانی ویژه از آنها آزمون گرفته خواهد شد.

 انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر آموزش و پرورش ملایر امتحانات حضوری شورای اموزش و پرورش برنامه شاد معاون فرماندار ملایر حسین فارسی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، پژمان خلفیان گفت:پارسال، شاهد تاثیر مثبت معدل امتحانات نهایی در کنکور سراسری بودیم، اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به گونه‌ای بود که نمره امتحانات نهایی ملاک تاثیرگذاری در کنکور سراسری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در کنکور امسال ۵۰ درصد از تراز به سابقه تحصیلی دانش‌آموز پایه دوازدهم و ۵۰ درصد به تراز آزمون اختصاص یافته است، افزود: چنانچه دانش‌آموزی سابقه تحصیلی امتحان نهایی پایه دوازدهم را نداشته باشد باید از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش اقدام به ثبت‌نام برای امتحان دروس مرتبط با کنکور سراسری کند، به این معنا که بعد از ثبت نام باید در امتحانات دروس اختصاصی پایه دوازدهم براساس سال جاری شرکت کند.

خلفیان افزود:دانش‌آموزانی که در سنوات گذشته مدرک دیپلم خود را دریافت و نمره پایینی را کسب کرده‌اند می‌توانند بار دیگر اقدام به ترمیم نمره خود کنند، این در حالی است که در صورت کسب نمره پایین‌تر سامانه نمره بیشتر را در نظر می‌گیرد و به عنوان نمره دانش‌آموز لحاظ می‌شود.

وی گفت: اگر دانش‌آموزی امسال تراز مورد نظر را در کنکور سراسری کسب نکند، باید سال آینده سابقه تحصیلی پایه‌های یازدهم و دوازدهم را ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در کنکور
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • افزایش قبولی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری با تاثیر سوابق
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد