Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک حزب سیاسی در سودان از دولت این کشور خواست از سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست بردارد و جنایات مکرر این رژیم را محکوم کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه التیار چاپ خارطوم، حزب کمونیست سودان اعلام کرد: دولت خارطوم باید از سیاست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی دست بردارد و جنایت‌های مکرر این رژیم  را علیه ملت فلسطین محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی رسمی این حزب در یک نشست مطبوعاتی از تمام نیروهای سیاسی سودان خواست از ملت فلسطین به ویژه ساکنان قدس شریف حمایت کنند.

حزب کمونیست سودان از جمله حزب سیاسی این کشور است که با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخالف است  و از مبارزات ملت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست حمایت می‌کند.

سودان و رژیم صهیونیستی در بهمن ماه گذشته تحت نظارت آمریکا اقدام به عادی سازی روابط کردند.

این نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شده بود، سخنگوی حزب کمونیست سودان اظهار داشت: این حزب از مبارزات ملت فلسطین در کرانه باختری، نوار غزه  و قدس شریف حمایت و اقدامات رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس را محکوم می‌کند.

وزیر اطلاع‌رسانی سودان: برای عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی آمریکا تحت فشار بودیم

فتحی فضل تصریح کرد: این روزها شاهد تظاهرات مردم در فلسطین اشغالی، نوار غزه به وِیژه شهر قدس هستیم. فلسطینیان برای دفاع از خانه، املاک و سرزمین اجدادی خود به خیابان‌ها ریخته‌‎اند. چراکه ساکنان قدس شریف با هجوم وحشیانه صهیونیست‌های شهرک نشین مواجه شدند.

وی نسبت به شرایط وخیم شهر قدس هشدار داد و گفت: حمله صهیونیست‌های شهرک نشین به محله الشیخ جراح واقع در قدس شرقی،  ویران کردن خانه‌های فلسطینیان و مصادره اموال آنان در حالی صورت می‌گیرد که کشورهای عربی  در برابر این حمله سکوت کرده‌اند.

فضل تاکید کرد: آنچه که این روزها در قدس شریف اتفاق می‌افتد، همان سیاست پاکسازی قومی و یهودی سازی این شهر توسط رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی ملت فلسطین قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکارها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

کد خبر 6085742

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • ثمره مقاومت هوشمندانه در جنگ با تل‌آویو
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • عمق وابستگی نظامی- امنیتی رژیم صهیونیستی به آمریکا چقدر است؟
  • منطق واکنش نظامی تهران به تل‌آویو از نگاه اندیشکده آمریکایی