Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:44:29 GMT

آزمون وکالت ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۲۰۸

آزمون وکالت ۲۴ تیرماه برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ۲۴ تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا صبح امروز در جریان اعلام مصوبات نشست ستاد ملی مقابله با کرونا از برگزاری آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ۲۴ تیرماه سال جاری خبر داد.

آزمون وکالت تاکنون سه بار به علت شیوع کرونا به تعویق افتاده است، این آزمون آخرین بار قرار بود ۲۰ فروردین ماه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کد خبر 491908

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزمون وکالت سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان برگزاری آزمون وکالت آزمون وکالت سال 99 کانون وکلای دادگستری تاریخ برگزاری آزمون وکالت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو- سعید جلیلی: اولین چراغ  آزمون سراسری امسال، صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه با حضور ۱۲۸ هزار نفر از داوطلبان  گروه آزمایشی علوم ریاضی و ۳۸۴ هزار نفر  از داوطلبان  گروه علوم انسانی روشن شد.

امسال کنکور در دو نوبت اردیبهشت و تیر برگزار می‌شود و این اولین سالی است که آزمون سراسری در نوبت اول خود در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. برای ایجاد سابقه تحصیلی نیز داوطلبان باید در امتحانات خردادماه شرکت کنند.

 

برای روایت اولین روز کنکور، به یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون در دانشگاه صنعتی شریف رفتیم. چیزی که در ابتدا نظر مخاطب را جلب می‌کرد، ازدحام و تراکم جمعیت مقابل درب ورودی مسجد دانشگاه بود که این مسئله مورد اعتراض والدین هم واقع شد. روند آزمون اما در سلامت و آرماش کامل برگزار شد.

 

 

پس از از آزمون پای صحبت داوطلبان نشستیم، برخی سطح سوالات را آسان‌تر از سال گذشته و برخی مشابه ادوار قبل ارزیابی می‌کردند. داوطلبان از برخورد مراقبان آزمون و نحوه اجرا نیز رضایت داشتند. برخی از خدمات کمک آموزشی استفاده کرده و برخی نیز به منابع مدرسه اکتفا کرده بودند.

 

دغدغه مهمتر داوطلبان اما سیستم برگزاری جدید و بازه زمانی فشرده آزمون ورود به دانشگاه بود. پس از مرحله اول کنکور در اردیبهشت ماه، آنها باید برای ایجاد سابقه تحصیلی در خردادماه درگیر امتحانات نهایی باشند تا سهم تاثیر قطعی معدل در پذیرش دانشگاه را از دست ندهند. این موضوع چه برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و چه برای آن دسته از فارغ‌التحصیلان که نیازمند ترمیم معدل هستند صادق است.

از طرفی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نیز امسال تابع آزمونی مجزا شده و روندی موازی با سایر رشته‌ها را شامل می‌شود که باید دید نحوه اجرای آن به چه صورت پیش خواهد رفت.

 

صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه نیز نوبت به برگزاری کنکور برای بزرگترین گروه آزمایشی یعنی داوطلبان علوم تجربی می‌رسد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر