Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@13:02:03 GMT

نماز جماعت الهلالی ها سوژه رسانه ها شد / عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۲۵۴

نماز جماعت الهلالی ها سوژه رسانه ها شد / عکس

به گزارش طرفداری، الهلالی ها شب گذشته توانستند برابر تیم مدعی الشباب به یک برد ارزشمند و پرگل برسند. دیدار مهمی که سه امتیاز آن برای هر دو تیم حیاتی به نظر می رسید و به همین دلیل خبرنگاران و گزارشگران و تصویربرداران بسیاری در ورزشگاه حضور داشتند تا هیچ حاشیه ای از دست آنها در امان نماند و به همین دلیل تمامی اتفاقات جالب و حاشیه ای پیش از آغاز دیدار با استقبال عکاسان و تصویربرداران زیادی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این اتفاقات جذاب پیش از آغاز بازی، نمازخواندن تعدادی از بازیکنان تیم الهلال و کمک مربی این تیم بود. 

 در حالی که هنوز ساعتی تا آغاز این دیدار باقیمانده بود، تعدادی از بازیکنان الهلال به همراه یکی از مربیان این تیم در کنار زمین، اقدام انجام فریضه نماز کردند و آن را به صورت جماعت آن را بر پا داشتند.

این حرکت الهلالی ها مورد توجه همه رسانه هایی که برای پوشش این بازی به ورزشگاه آمده بودند قرار گرفت و تصاویر و فیلم های مربوط به آن، در بسیاری از رسانه های ورزشی عربستان منتشر شد.

بازی دو تیم الهلال و الشباب در پایان با نتیجه پنج بر یک به سود الهلال به پایان رسید و این تیم توانست از سد تیم مدعی الشباب بگذرد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض

به گزارش ورزش سه، شیخ هزاع بن زاید آل نهیان نایب رئیس باشگاه العین و معاون حاکم بر ابوظبی، در اقدامی قابل توجهی سه فروند هواپیما را برای هواداران العین آماده کرده تا برای دیدار با الهلال عربستان راهی ریاض شوند.

این دیدار که قرار است سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه 1403 برگزار شود، از حساسیت بسیار زیادی برخورددار است و پیروزی 4 بر 2 العین مقابل پرافتخارترین تیم آسیا باعث شده تا اماراتی‌ها به منظور حمایت از العین در این مسابقه، از حالا آماده سفر به پایتخت عربستان باشند.

شیخ هزاع برای کمک کردن به هواداران تیمش تصمیم گرفته تا سه فروند هواپیما برای آنها آماده کند و با ابراز اطمینان از آمادگی بازیکنان، درباره این اقدام به هواداران گفت: همه اعضای تیم ما آماده هستند. همه اعضای تیم ما یعنی بازیکنان و هواداران؛ این قوی ترین رقابت در سطح باشگاهی فوتبال آسیا است و ما با توجه به پیروزی در بازی رفت اعتماد به نفس بالایی داریم.

دیگر خبرها

  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران
  • نماز را با جلسه اداری نمی‌شود پیش بُرد
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض