Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:55:05 GMT

پاکبانان منطقه ۶، میهمان سفره سحری «با رهروان سحر»

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۲۷۸

پاکبانان منطقه ۶، میهمان سفره سحری «با رهروان سحر»

همزمان با سحرگاه بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان، جمعی از پاکبانان منطقه ۶ تهران به میزبانی فرهنگسرای خانواده روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت میهمان سفره سحری «با رهروان سحر» می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خانواده؛ این ویژه برنامه با هدف ترویج فرهنگ اطعام روزه‌داران در بین خانواده ها و نهادینه شدن این سنت پسندیده با کمک خیرین برای ششمین سال پیاپی در ماه مبارک رمضان برپا می‌شود و به پذیرایی از نیروهای خدمت‌رسان شهر تهران در سراسر مناطق ۲۲گانه شهر تهران اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگسرای خانواده؛ امسال همزمان با سحرگاه بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان سفره اطعامی ویژه نیروهای خدمات‌رسان شهرداری منطقه 6 برپا کرده است و در محل اسکان پاکبانان ناحیه 5 شهرداری منطقه 6 با مشارکت کانون خیرین شفق، تعداد ۶۰ عدد غذای گرم تهیه و از پاکبانان زحمت‌کش با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبانی و پذیرایی می‌شود.

ویژه برنامه «با رهروان سحر» از اولین روز ماه مبارک رمضان (25 فروردین ماه) تا 20 اردیبهشت ماه در سطح مناطق 22گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگسرای خانواده ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    حجت الاسلام بهنام دلریش در همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه با بیان اینکه تامین نان و آب در راس معیشت جامعه قرار دارد، افزود :سلامت جامعه و مردم در گرو تغذیه سالم به ویژه نان است که اگر توجه ویژه ای به آن نشود سلامت جامعه دچار تهدید خواهد شد.

حجت الاسلام دلریش تصریح کرد: نیاز است در جلسات و کارگروه های مختلف که در حوزه آرد و نان برگزار می شود، جایگاه و نقش اساسی این محصول استراتژیک در زندگی مردم بررسی و تبیین شود.

وی در ادامه از همه کسانی که در امر تهیه و تولید نان در استان وظایفی دارند تقدیر و بر لزوم  توجه به تولید و خرید گندم با کیفیت تاکید کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان