Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@04:26:41 GMT

مهدی رحمتی برای شهربانو منصوریان آرزوی سلامتی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۴۴۷

مهدی رحمتی برای شهربانو منصوریان آرزوی سلامتی کرد

سید مهدی رحمتی پیام جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد

فوتبال در شبکه های اجتماعی / سید مهدی رحمتی سرمربی پدیده مشهد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامی اش، برای شهربانو منصوریان آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش طرفداری، معده و روده شهربانو منصوریان به دلیل کاهش وزن، به شدت آسیب دیده است. با اعلام الهه منصوریان، شهربانو امروز زیر تیغ جراحان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مهدی رحمتی برای قهرمان ووشوی جهان آرزوی موفقیت کرد.

همچین بخوانید:

الهه منصوریان: به خاطر کاهش وزن، به روده و معده شهربانو آسیب وارد شده است

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید

پسر کارلو آنچلوتی در تمجید از تونی کروس می‌گوید او همین الان هم بعضا به عنوان یک مربی در رئال مادرید عمل می‌کند.

طرفداری | داویده آنچلوتی که به عنوان دستیار پدرش در رئال مادرید کار می‌کند، از رویای خود در این تیم اسپانیایی گفته است.

داویده آنچلوتی، پسر کارلو آنچلوتی، در مصاحبه‌ای با فرانس فوتبال، از آرزوی خود برای تبدیل شدن به سرمربی تیم اصلی رئال مادرید در آینده گفته است. داویده آنچلوتی در حال حاضر چندین سال است که زیر نظر پدرش کار می‌کند و در کادر مربیگری او در پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بایرن مونیخ، ناپولی و اورتون نقش‌های مختلفی را بر عهده داشته است. داویده در دوران اخیر پیشنهاداتی از سوی سایر باشگاه‌ها برای هدایت تیمشان به داویده آنچلوتی ارائه شده است، او برای ادامه یادگیری تحت نظر پدرش، این پیشنهادات را رد کرده است. اکنون او فاش کرده که هدف و رویای او مربیگری رئال مادرید در آینده است.

هدف داویده آنچلوتی: رئال مادرید

پسر کارلو آنچلوتی در مورد هدف و رویای بزرگ خود که هدایت رئال مادرید است؛ می‌گوید:

ما تا سال 2026 با رئال مادرید، قرارداد امضا کرده‌ایم. ما بازیکنان جوان زیادی داریم و این امکان وجود دارد که در سال‌های آینده تیمی بسیار قوی داشته باشیم. من می‌خواهم کار خود را به عنوان سرمربی شروع کنم، اما می‌دانم که در بهترین باشگاه جهان و بهترین مکان برای رشد هستم.

تاریخ مشخصی وجود ندارد، این موضوع به پیشنهادات هم بستگی دارد. من اینجا خوشحالم، خانواده‌ام اینجا زندگی می‌کنند، همسرم اسپانیایی است، من به پدرم نزدیک هستم. شما هرگز از آینده اطلاعی ندارید. این چالش من را نمی‌ترساند، هدف من این است که روزی سرمربی اینجا شوم.

کار با کارلو آنچلوتی

داویده در مورد احساس کار با پدرش که سابقه‌ای فوق‌العاده و بالا در فوتبال دنیا دارد، می‌گوید:

او 30 سال است که مربیگری می‌کند و خودش را وفق داده است. او توانسته افراد جوانی را به کادر فنی خود اضافه کند. ما تعادل خوبی پیدا کرده‌ایم. نحوه انجام کارها را مدرن کرده‌ایم تا پدرم بتواند روی روابط با بازیکنان تمرکز کند.

اعتماد زیادی بین ما وجود دارد، با فرانچسکو موری هم همینطور است. نقش ما ساده است: او را به چالش بکشید، او را به چالش بکشید. این چیزی است که پدرم به آن نیاز دارد. برای من بیان نظرم به دلیل اینکه پسرش هستم بسیار آسان‌تر است. او به ندرت در مقابل مردم عصبانی می‌شود، گاهی اوقات بیرون می‌رود، سیگار می‌کشد و برمی‌گردد.

مدیریت ستاره‌های رئال مادرید

رختکن رئال مادرید مملو از ستارگان بزرگی همچون وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، تونی کروس و لوکا مودریچ است. اما داویده آنچلوتی به صراحت بیان می‌کند که هیچ تضاد منافعی در رختکن وجود ندارد و برخورد با ستارگان رئال مادرید بسیار آسان است. او می‌گوید:

ستاره‌های بزرگ ما غرور ندارند. وینیسیوس، بلینگام، رودریگو، والورده ... آنها بازیکنانی تیمی هستند که همیشه خود تیم را در اولویت قرار می‌دهند. آنها نمونه‌ای هستند و با رفتارشان هیچوقت تیم و شما را آزار نمی‌دهند. تونی کروس خودش یک مربی است، او می‌تواند به طور کامل به تیم توضیح دهد که چگونه باید مقابل سیتی بازی کنیم.

به عنوان یک مربی، مدیریت چنین بازیکنان باتجربه‌ای دشوار نیست، اما در سطح شخصی و احساسی، مسئله پیچیده‌تر است چراکه آنها لیاقت بازی کردن دارند. لوکا در این سن و سال، سطح بالای خودش را حفظ کرده و همیشه در مواقعی که به او نیاز داریم، کارآمد است. هنگامی که جوانان به رئال مادرید می‌آیند، به آنها گفته می‌شود که به لوکا، تونی، کارواخال، لوکاس، ناچو ... سطح حرفه‌ای آنها، از جمله تمرینات، نگاه کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • رویای بزرگ پسر کارلتو؛ داویده آنچلوتی در آرزوی سرمربیگری رئال مادرید
  • ۹ خاصیت بی نظیر بادام هندی برای سلامتی
  • مزایا و معایب خام‌خواری را بدانیم
  • مزایا و معیاب خام‌خواری را بدانیم
  • چرا سیب بهترین انتخاب برای سلامتی است؟
  • آرزوی شهید سلیمانی محقق شد
  • شکایت مهدی رحمتی از فولاد!
  • چای را با چی بخوریم؟ که هم لذت‌بخش باشد هم سالم؟