Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دکتر علیرضا ورناصری از پیگیری زمین های تحت تملک وزارت نفت در لالی جهت واگذاری به مردم شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از خوزستان، دکتر علیرضا ورناصری از پیگیری زمین های تحت تملک وزارت نفت در لالی جهت واگذاری به مردم شهرستان خبر داد.


نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: در خصوص مالکیت این زمین ها اختلاف نظرهایی وجود داشت که پس از پیگیری و برگزاری جلسات متعدد، نتیجه مثبتی برای واگذاری زمین ها به مردم در بر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


دکتر علیرضا ورناصری ادامه داد: وزارت نفت در مقطعی این زمین ها را به دلیل وجود منابع نفتی تملک کرد اما پس از جابجایی فعالیت‌های نفتی به شهرستان مسجدسلیمان این زمین ها را جهت واگذاری به مردم به صورت رایگان عودت داد، ولی متاسفانه بر این اساس و قانون مسکن و شهرسازی این واگذاری باید بر اساس قیمت منطقه ای و تا سقف 255 متر مسکونی به مردم واگذار شود‌.


عضو کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای املاک و اراضی بالای 255 متر، دکتر مهرآبادی معاون وزیر و شهرسازی موافقت کرد که مدت دو هفته کارشناسی جهت تکمیل اطلاعات جامع از کل املاک شهرستان لالی انجام شود و نتایج در وزارتخانه نیز ارائه می شود و پس از بررسی وزارتخانه به مدت یک هفته ، جلسه ای با حضور مسئولین کشوری و استانی جهت تصمیم نهایی در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت نفت زمین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت، گفت : تأمین زیرساخت‌های موردنیاز در سایت‌های نهضت ملی مسکن ضرورتی است که باید با تلاش دستگاه‌های مرتبط و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی فراهم می‌شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت مردمی سیزدهم است که برای برخورداری تمامی اقشار جامعه از مسکن مدنظر قرارگرفته که باید در استان کرمانشاه با اهتمام ویژه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تصریح کرد: مراسم واگذاری و قرعه‌کشی ۸۱ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مراسم در شهرستان هرسین تعداد ۳۳ قطعه به ۶۶ متقاضی، بیستون ۳۲ قطعه به ۶۴ متقاضی و در شهرستان کرمانشاه ۲۶ قطعه به ۵۱ متقاضی واگذار شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انتقال آب از سد تالوار به بهار و کبودراهنگ ۱۰۰۰ میلیارد اعتبار می‌خواهد
  • عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • مالکان درمورد مدیریت سرخابی‌ها تصمیم می‌گیرند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت