Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنچه در 60 ثانیه امروز فوتبال اروپا می بینید:

بازی حساس منچستر سیتی و چلسی در لیگ جریمه تیم های سوپرلیگی از سوی فیفا

 

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم لوریوس که معروف به «اسکار ورزشی» است، امشب برگزار می‌شود و ورزشکاران زیادی از حوزه‌های مختلف خود را به این مراسم رسانده‌اند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های فرش قرمز، حضور همزمان یوسین بولت و جود بلینگام و گفت‌وگوی این دو نفر بود. آنها ابتدا خوشحالی معروف ستاره انگلیسی رئال مادرید را مقابل خبرنگاران انجام دادند و سپس چند دقیقه‌ای با همدیگر خوش‌وبش کردند.

پس از لحظاتی بولت به نزد خبرنگاران رفت و اولین سوال آنها درباره صحبت‌هایش با جود بلینگام بود. بولت که یکی از هواداران پر و پا قرص منچستر یونایتد است در این مورد گفت:«او واقعا یک بازیکن شگفت‌انگیز است. من چندین بازی از او دیده‌ام و می‌دانم که چه توانایی‌هایی دارد. با او گفت‌وگوی خوبی داشتم. به‌عنوان یک هوادار منچستر یونایتد، من به جود گفتم، در چمپیونزلیگ بسیار خوب بودی، ما نمی‌خواستیم یک بار دیگر ببینیم که منچستر سیتی سه‌گانه می‌برد.»

جود بلینگام با اینکه در دو دیدار رفت و برگشت مقابل منچستر سیتی هیچ گلی به ثمر نرساند، اما در نمایش خوب تیمش تأثیرگذار ظاهر شد و از بهترین بازیکنان تیمش بود.

دیگر خبرها

  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • به بلینگام گفتم خوشحالم جلوی سه‌گانه سیتی را گرفتی!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!