Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: امروز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه های مختلف در شهرستان فاریاب ضمن سلام و درود به ارواح مطهر شهدا، امام راحل و به ویژه سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب گفت: ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تأسیس بسیج سازندگی است و امروز بیست و یک سال از تشکیل این سازمان می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سازمان بسیج سازندگی با حرکت ها جهادی منشأ خیر و برکت های زیادی برای مردم در سراسر کشور و استان کرمان در عرصه های کمک های مؤمنانه، خدمات اجتماعی، فرهنگی، اشتغال، آبرسانی و کمک به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا فعال بوده است.

وی بیان کرد: امروز به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان شاهد افتتاح ۴۱۴ پروژه به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هستیم و در شهرستان فاریاب نیز ۱۴۹ پروژه به مبلغ ۸ میلیارد و ۱۳۲ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: از مجموع ۴۱۹ پروژه عنوان شده تعداد ۸۲ پروژه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان با مشارکت کمیته امداد بوده است، تعداد ۳۸ پروژه مربوط به تکمیل و ترمیم مدارس، سه پروژه آبرسانی روستای انجام شده و تعداد ۱۷۲ چشمه سرویس بهداشتی نیز ساخته شده است و همچنین تعدادی خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه های جهادی در شهرستان فاریاب نیز ساخته شده است.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه عمده کارها با حرکت های جهادی و مشارکت مردم محلی صورت گرفته است، عنوان کرد: فعالیت های جهادی که در بسیج سازندگی انجام می شود دارای چند مزیت؛ دقت و سرعت بیشتر، پائین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که مشارکت مردم در نگهداری کار، کمک بزرگی به این مسئله می کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اولویت کار ما در استان، آبرسانی روستایی است، ابراز کرد: در این زمینه، قرارگاه نهضت آبرسانی سپهبد شهید سلیمانی را تشکیل داده ایم که اولین حرکت آبرسانی در سطح استان را در سوم خرداد ماه افتتاح خواهیم کرد و این مسئله را به عنوان اصلی ترین موضوع در کل استان در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی بیان کرد: از همه کسانی که در حوزه اشتغال زایی، کمک مؤمنانه، محرومیت زدایی کمک می کنند تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم مردم سبد انفاق را برای این امر کنار بگذارند؛ چرا که لذتی بالاتر از این نیست که به مردم خدمت کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سپاه با کمیته امداد امام خمینی(ره) بیشترین کار را انجام می دهیم، خاطر نشان کرد: ما به دستور امام و رهبر معظم انقلای عمل می کنیم و سپاه در ارائه خدمات نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد و نگاه ما، نگاه انقلاب اسلامی و نگاه مردم که همان نگاه جاوید سپهبد شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان

اکبر محمدی در بازید از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و در نشست با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان گفت: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار بالغ بر ۵ هزار میلیارد ریال در سطح استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: با پیگیری‌های استاندارد کردستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از مراکز تخصصی قلب، سرطان، پیوند استخوان در استان کردستان هستیم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در خصوص اقلام دارویی ضروری و مورد نیاز بیماران خاص شاهد بروز کمترین چالش از نظر کمبود در این زمینه در سطح استان خواهیم بود و در برنامه‌های آتی بتوانیم نسبت به گسترش خدمات در بخش توریسم درمانی هم گام‌های جدی در این زمینه برداریم.

راه اندازی ۸ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: در حوزه آموزشی ۸ رشته جدید به دانشگاه اضافه شده که شامل رشته‌های دستیار عفونی، ارولوژی، phD پژوهشی پزشکی سلولی مولکولی و نیز احداث دانشکده داروسازی و فناوری‌های نوین است.

فریدون عبدالملکی گفت: کلنگ زنی ۲ بیمارستان به مطالبه عمومی تبدیل شده است که امیدواریم با همکاری مدیران استانی هرچه سریعتر ساخت این دو پروژه به تمام شود و به چرخه ارائه خدمات وارد شود.

وی افزود: فراهم کردن انبار‌هایی برای بیمارستان سیار شهید ماموستا شیخ الاسلام، دارویی و تجهیزات پزشکی و همچنین تامین ملزومات آزمایشگاهی از جمله نیازمندی‌های ما در حوزه غذا و دارو است.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان کردستان به ارائه خدمات به مردم در ۱۶ بیمارستان دانشگاهی و یک بیمارستان سیار اشاره کرد و گفت: بیمارستان سیار برای موارد غیر مترقبه است که نیاز به تکمیل تجهیزات پزشکی و تکمیل محلی برای نگهداری آن داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان