Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:52:28 GMT

دوچرخه‌سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک فخرآفرین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۶۹۸

دوچرخه‌سوار زنجانی در مسابقات جهانی بلژیک فخرآفرین شد

فرهاد عصفوری، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این دوچرخه سوار شایسته و مجرب زنجانی در این مسابقات که جمعه /۱۷ اردیبهشت ماه جاری/ با حضور قهرمانان جهانی این رشته ورزشی برگزار شد، توانست نتیجه خوب و قابل قبولی را داشته باشد که این درخور تقدیر و تحسین است.

وی، اظهار داشت: محمدی در رنکینگ ۱۸ دوچرخه سوار معلول اول دنیا در کلاس C۵ توانست به ترتیب رنکینگ های جهانی نفر ۱۱، ۱۴، ۱۵، ۱۷ و ۱۸ جهان را پشت سر گذاشته و در جایگاه ۱۸ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصفوری که به عنوان مربی و سرپرست این دوچرخه سوار مطرح زنجانی را در این رقابت های همراهی و هدایت می کرد با بیان اینکه محمدی به خاطر تثبیت سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو در مسابقات جهانی بلژیک حاضر شده بود، اظهار داشت: امید است کلکسیون افتخارات این دوچرخه سوار زنجانی با شرکت در رقابت های پارالمپیک توکیو، تکمیل تر شود.

وی افزود: این دوچرخه سوار شایسته زنجانی در بازی‌های پارآسیایی جاکارتا با به دست آوردن نشان برنز در ماده پیست سهمیه کسب کرده بود و در مسابقات بلژیک نیز به دنبال کسب سهمیه در بخش جاده و همچنین ثبت امتیازاتش در رنکینگ جهانی بود.

عصفوری اظهار داشت: طبق ضوابط کمیته ملی پارالمپیک باید یک رکوردگیری نیز انجام شود که محمدی پس از کسب موفقیت در این رکوردگیری نهایی،  به بازی های ۲۰۲۱ توکیو اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این ورزشکار صاحب نام زنجانی در ماده تعقیبی انفرادی قهرمان آسیا است و رکوردش در طول چند سال مشخص است بنابری رکورد خود در همین ماده را باید تکرار کند که امید است بهتر از رکوردهای قبلی خود عمل کند.

برچسب‌ها ورزش معلولان فدراسیون دوچرخه سواری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش معلولان فدراسیون دوچرخه سواری زنجان ورزش معلولان فدراسیون دوچرخه سواری زنجان اخبار کنکور دوچرخه سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد
  • قهرمانی پرتوآذر در دوچرخه‌سواری کراس کانتری کلاس۲ جهانی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی