Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس اعلام کردند برای ترک رقابت های سوپرلیگ، مورد تهدیدهای غیرقانونی قرار گرفته اند و یوفا و فیفا باب گفتگو را بسته اند. 

در رابطه با بیانیه منتشر شده در روز هفتم می از سوی یوفا درباره رقابت های سوپرلیگ و موضع نه تیم تشکیل دهنده سوپرلیگ، سه تیم یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا نیز برای دفاع از خود، بیانیه ای منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت یوونتوس، بیانیه مشترک تیم های یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا در راستای موضع شان درباره سوپرلیگ به شرح زیر است:

1- تیم های تشکیل دهنده سوپرلیگ، تحت فشارهای شدیدی قرار گرفته و می گیرند. این فشارها، تهدیدها و توهین ها برای ترک سوپرلیگ از طریق شخص ثالث غیرمربوط انجام می گیرد. بنابراین این سه باشگاه از حق و وظیفه خودشان برای فراهم کردن راه حل هایی برای اصلاح اکوسیستم فوتبال از طریق گفتگوهای سازنده، صرف نظر می کنند. این رفتارها زیر نظر قانون، غیرقابل تحمل است و البته دادگاه برای تشکیل سوپرلیگ رای مثبت داده بود و آن ها به یوفا و فیفا اعلام کردند به طور مستقیم و غیرمستقیم، از انجام کارهایی که مانع اجرای سوپرلیگ شود، خودداری کنند.

 

2- پروژه سوپرلیگ توسط 12 باشگاه موسس ایجاد شده است. هدف آن فراهم کردن راه حل هایی برای اصلاح شرایط نامناسب کنونی صنعت فوتبال است. دوازده باشگاه موسس، نگرانی هایی در این باره ابراز کردند، به خصوص این که وضعیت اقتصادی اجتماعی این روزهای صنعت فوتبال خوب پیش نمی رود و به همین دلیل اصلاحات ساختاری  برای اطمینان از جذاب ماندن فوتبال در بلند مدت، ضروری است. در همین راستا روز هجدهم آوریل این تیم ها تمایل خود برای تشکیل سوپرلیگ و تاسیس کانالی ارتباطی با یوفا و فیفا با روحیه ای سازنده و همکاری میان طرفین، ابراز کردند.

با تمام احترام نسبت به ساختار و اکوسیستم فعلی فوتبال، باشگاه های موسس، با تشکیل سوپرلیگ در صورت به رسمیت شناخته شدن توسط یوفا یا فیفا تحت قوانینی که قابل اجرا باشد، به توافق رسیدند. قرار شد این مسابقات با حضور باشگاه های موسس در لیگ های داخلی خودشان برگزار شود اما با این حال یوفا و فیفا با وجود آگاهی از شرایط مذکور، از ایجاد راه های ارتباطی خودداری کرده اند.

 

جهت ایجاد ثبات مالی برای تمام خانواده فوتبال اروپا که در حال حاضر همه آن ها تحت تاثیر بحرانی بزرگ هستند که تمام باشگاه های اروپا مورد تهدید آن هستند، سوپرلیگ تشکیل شد. در اساس نامه آن، تعهدی حاصل شد که مبلغی سالانه به همه باشگاه های اروپا که چندین برابر مبلغ اهدایی یوفا است، داده شود و قوانین پایداری مالی از طریق ایجاد یک سیستم کنترل شفاف و واضح که مورد تایید کارشناسان است، اجرا شود.

12 باشگاه موسس، همچنین اذعان داشتند سوپرلیگ فرصتی بسیار خاص برای ارائه بهترین مسابقات ممکن برای طرفداران سراسر جهان و تقویت علاقه به فوتبال در کل جهان که نسل های جدید را هم به آن علاقه مند کند، به شمار می رود. علاوه بر این یکی از اهداف اصلی سوپرلیگ، ترویج دادن بیشتر فوتبال زنان در سطح جهان بود. 

ما از تنوع در نحوه اجرای سوپرلیگ و نیاز به بازنگری در برخی ساختارهای آن کاملا واقف هستیم و آماده ایم تا در صورت لزوم، رویکرد پیشنهادی خودمان را مورد بازنگری قرار دهیم. 

در حال تکمیل...

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! حمله رسانه حامی سپاهان به پرسپولیس رشید مظاهری: برای تراکتور متاسفم تشکیل پرونده برای لیونل مسی به دلیل نقض پروتکل های بهداشتی شوخی کاربران در شبکه های اجتماعی با سرخیو راموس پس از بازی چلسی-رئال مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید یوفا و فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • چهره خندان بازیکنان رئال مادرید هنگام ترک زمین پس از برد مقابل بارسلونا / فیلم
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲