Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@19:30:28 GMT

ثبت‌نام در فراخوان جذب دانشگاه آزاد تا ۱۵ خرداد ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۴۸۱۹

ثبت‌نام در فراخوان جذب دانشگاه آزاد تا ۱۵ خرداد ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی سال ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی که از ۲۹ بهمن ماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ خرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه ساجد به نشانی http://sajed.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iau.ir مراجعه کنند.

شرایط سنی متقاضیان در رشته‌های غیرپزشکی برای جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و در مقطع دکتری باید حداکثر ۴۰ سال باشد. شرایط سنی در رشته‌های پزشکی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری ۴۵ سال است.

حداقل معدل مورد نیاز، در مقطع کارشناسی ۱۴، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ۱۶ و در مقطع دکتری تخصصی ۱۷ در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5206984 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: اعضای هیات علمی فراخوان دانشگاه آزاد اسلامی جذب هیات علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور امتحانات پایان ترم روز قدس دانشگاه تهران دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش واکسیناسیون جذب هیات علمی منصور غلامی آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد