Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: جهادگران دانشجوی بسیجی اردبیلی در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع وعده‌های غذایی و برگزاری اردو‌های جهادی کردند.

محمدمهدی ایقانی، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بخشی از اقدامات خیرخواهانه دانشجویان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و گفت: دانشجویان مشگین شهر همزمان با شب‌های قدر ۱۵۰ بسته معیشتی در مناطق حاشیه این شهرستان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایقانی بیان کرد: حدود ۷۰۰ بسته افطاری ساده در قالب پویش ملی یک سفره نور درم محلات محروم شهرستان گرمی به همت جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گرمی توزیع شد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل ادامه داد: دانشجویان جهادگر دانشگاه بنت الهدی صدر اردبیل، در قالب جهاد تربیتی در ایام ماه مبارک رمضان ادامه دادند.


وی افزود: این اردو‌های جهادی شامل برگزاری دوره‌های آموزشی برای رفع اشکال و تقویت دروس دانش آموزان بود که در محله جعفریه آرازعلی اردبیل برگزار شد.


ایقانی با بیان اینکه دانشجویان جهادگر دانشگاه آزاد پارس آباد مغان هم در ایام قدر با توزیع ۶۰ بسته معیشتی، به خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کردند، گفت: ارزش ریالی این بسته‌ها به ۷ میلیون تومان می‌رسید که با حمایت بسیج کارکنان و بسیج اساتید این دانشگاه جمع آوری شده بود.


وی به برپایی موکب درمانی ابناءالحیدر در حاشیه شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: دانشجویان گروه جهادی فاطمه الزهرا (س) وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این موکب به ویزیت رایگان مردم پرداختند.


معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل ادامه داد: توزیع رایگان دارو، پایش قند خون و فشار خون مراجعه کنندگان و پایش موارد مشکوک به کرونا از دیگر خدمات ارائه شده دانشجویان در این موکب بود.


وی ادامه داد: جهادگران این گروه جهادی همچنین همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین (ع) در محله میراشرف اردبیل اردوی جهادی برگزار کردند و خدماتی مانند ویزیت و داروی رایگان و پایش سلامت را به مردم این منطقه ارائه دادند.


ایقانی بیان کرد: جهادگران این دانشگاه همچنین در ایام ماه مبارک رمضان پویشی برای توزیع بسته‌های غذایی خانواده‌های کم برخوردار در این شهرستان راه اندازی کردند.


وی به پخت و توزیع ۳۰۰ وعده غذای گرم در شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: این وعده‌های غذایی را جهادگران گروه شهدای مدافع حرم وابسته به بسیج دانشجویی این شهرستان طبخ و توزیع کردند.


معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی اردبیل به اقدامات جهادگران دانشگاه‌های اردبیل اشاره کرد و گفت: جهادگران دانشجو در دانشگا ههای محقق اردبیلی، پیام نور، آزاد و علوم پزشکی اردبیل همزمان با شب احیای بیست و سوم، ۶۵۰ بسته افطاری ساده را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کردند.


وی ادامه داد: این مرحله سوم از توزیع افطاری ساده بود و دانشجویان با حمایت بنیاد علوی در ماه مبارک رمضان مجموعه ۲ هزار و ۷۵۰ بسته افطاری ساده را بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع کردند.


ایقانی با اشاره به اینکه پویش‌های خیرخواهانه دانشجویان اردبیلی همچنان ادامه دارد، گفت: در پویشی جدید دانشجویان جهادگر اردبیلی قصد آماده سازی چهار هزار و ۵۰۰ بسته غذای گرم برای خانواده‌های نیازمند دارند.


وی بیان کرد: شماره کارت ۶۲۷۳_۸۱۱۱_۵۸۱۴_۳۷۲۴ با هدف جمع آوری کمک‌های مردم خیرخواه در این پویش اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی اردبیل اردوی جهادی کمک مومنانه پویش دانشجویی ایام ماه مبارک رمضان توزیع کردند افطاری ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه نشین این استان فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، احسان آقائی مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه نشین این استان فعالیت و خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی عهد خدمت نوروز مشغول خدمات‌رسانی شدند.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی بیان کرد: این اردو‌ها در ۲ بخش اردو‌های هجرت در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردو‌های حاشیه‌شین شهر‌های استان برگزار شد.

آقائی ادامه داد: امسال با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردو‌های راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، تقویم اردو‌های جهادی از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۲ تا اواسط اردیبهشت ماه ۱۴۰۳برگزار خواهد شد.

مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی افزود: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان به صورت متمرکز در دو روستای تازه‌کند نصرت‌آباد و اوغولبیگ شهرستان تکاب از ۲ فروردین ماه ۱۴۰۳ تا ۱۳ ام این ماه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه بودند.

آقائی اظهار کرد: همچنین سایر گروه‌های جهادی به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

وی گفت: در این مدت همچنین بیش از ۳۵۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهر‌های استان فعالیت و خدمات رسانی می‌کنند.

آقائی افزود: اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و دامپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردو‌های جهادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

دیگر خبرها

  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • حمایت دانشجویان بسیجی همدان از عملیات وعده صادق
  • خدمت‌رسانی بیش از ۴۵۰ جهادگر به مناطق محروم آذربایجان غربی در ایام نوروز
  • ۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال
  • استقبال بیش از ۷۰ هزار نفر از طرح زندگی با آیه‌ها
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد