Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از انتشار تخلف دو پرسنل شهرداری گرگان، دادبود شهردار گرگان بعد از پیگیری‌های لازم دستور عزل دو پرسنل خاطی را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، گزارشی در روزهای گذشته در این پایگاه خبری منتشر شد که برخی پرسنل شهرداری گرگان در مسیر کمربندی تخلف کرده و مبالغی را به صورت غیر قانونی دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا اسناد و مدارکی نیز در دست بود که صحت ادعای این پایگاه خبری را تایید می کرد.

بر همین راستا دادبود شهردار گرگان بعد از اطلاع از این موضوع و پیگیری ماجرا دستور داد دو پرسنل این واحد را برکنار کنند.

دادبود با این کار نشان داد شهرداری است که به رسانه ها و نظارت آنها احترام می گذارد و در مقابل نابسامانی های سازمان خود نیز می ایستد و قاطعانه برخورد می کند.

در کنار اقدامات شایسته ای چون ساخت شهربازی مدرن، بازار هفت شهر و قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری گرگان طی چهار سال گذشته، شاهد اقدامات خوبی در مبارزه با فساد و تخلفات اداری در سازمان عریض و طویل شهرداری گرگان هستیم که نشان از قاطعیت، شفافیت شهردار و مجموعه حراست دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود

شهردار ایلام با اشاره به ضرورت بهسازی و نگهداری از مجموعه تفریحی رفاهی بام ایلام گفت: اجرای این طرح موجب زیبایی و پذیرش گردشگر خواهد شد و در نظر داریم لاین دوم بام ایلام نیز احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، افشین مظفری امروز _سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین‌_ در حاشیه بازدید از بام ایلام با بیان اینکه ترمیم، بهسازی و نگهداری مجموعه تفریحی رفاهی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در نظر داریم لاین دوم بام ایلام احداث شود.

وی افزود: سازمان‌ها و ادارات متولی در اسرع وقت با شناسایی نواقص و کمبودها در راستای زیباسازی بام ایلام با شهرداری همکاری کنند.

در ادامه سعید انوری، عضو شورای اسلامی شهر ایلام هدف شورا و مدیریت شهری را خدمت بی منت به شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: این امر مهم را با دل و جان پذیرفتیم و درخواست شهروندان مبنی بر توسعه، تجهیز، بهسازی بام ایلام در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام دغدغه مدیریت شهری و مجموعه کارکنان شهرداری توسعه و عمران شهر ایلام است.

به گزارش ایمنا، به دنبال درخواست شهروندان مبنی بر بعضی مشکلات پیش آمده برای بام ایلام، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر ایلام به اتفاق معاونان زیربنایی و خدمات شهری شهرداری از منطقه بام ایلام بازدید کردند.

کد خبر 745025

دیگر خبرها

  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه برای نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • هزینه‌کرد ۲۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ارومیه بابت نصب علائم و ایمن‌سازی ترافیکی
  • لاین دوم بام ایلام احداث می‌شود
  • علی آرزومندی: مهرام چالش سختی در نیمه نهایی لیگ بسکتبال دارد