Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@15:34:43 GMT

بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه‌های آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۰۴۴

بلاتکلیفی نماینده والیبال ایران در باشگاه‌های آسیا

به گزارش ایرنا، فولاد سیرجان سه سال پیش با خرید امتیاز تیم گل‌گهر سیرجان که تازه به لیگ برتر صعود کرده بود، وارد عرصه تیم‌داری در والیبال ایران شد. این تیم در سومین سال حضور در لیگ برتر و با هدایت محمدرضا تندروان عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را به دست آورد تا نماینده ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا هم لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های گذشته چند تیم لیگ برتری فعالیت خود را به صورت جدی در بازار نقل و انتقالات آغاز کردند و سرگرم امضای قرارداد با مربیان و بازیکنان مورد نظر خود بودند.

در روزهایی که چند تیم مدعی در حال جذب بازیکنانی از تیم‌های دیگر بودند، باشگاه فولاد سیرجان اعلام کرد که با تندروان و ۱۱ بازیکن تیمش برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است. این اعلام در حالی بود که تا چند روز پیش از آن تندروان مشغول مذاکره با باشگاه شهرداری ارومیه بود و تا پای امضای قرارداد با این تیم نیز پیش رفت.

اما در هفته گذشته دوباره ورق برگشت و تندروان به جای تمدید با فولاد، پای امضای قرارداد با شهرداری ارومیه نشست و سرمربی جدید نایب قهرمان فصل گذشته شد. با حضور تندروان در ارومیه، علیرضا بهبودی، رحمان داودی و صابر کاظمی نیز به این تیم پیوستند. این سه بازیکن نقش کلیدی در قهرمانی فصل قبل فولاد ایفا کردند و پر کردن جای خالی آنها کار ساده‌ای نیست.

بهبودی، داودی و کاظمی پس از درخشش در فصل گذشته و قهرمانی با فولاد، به شهرداری ارومیه پیوستند.

حالا فولاد سیرجان در حالی باید برای فصل آینده لیگ برتر و پیش از آن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آماده شود که نه سرمربی دارد و نه شرایط بازیکنانش مشخص است.

مسابقات باشگاه‌های آسیا از ۱۴ تا ۲۱ مهر به میزبانی تایلند برگزار می‌شود. در ۲۱ دوره برگزار شده این مسابقات، تیم‌های ایرانی با ۱۴ قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، دست بالا را در قاره کهن داشته‌اند. اما با شرایط کنونی تیم فولاد سیرجان، مشخص نیست در مسابقات سال ۲۰۲۱ هم فرصتی برای درخشش به نماینده ایران داده می‌شود یا نه.

البته هنوز چند ماه تا آغاز این مسابقات باقی مانده و فولاد برای بستن ترکیب خود همچنان وقت دارد ولی با توجه به اینکه بسیاری از بازیکنان و مربیان مطرح والیبال ایران تیم‌های خود را انتخاب کرده‌اند، بستن یک تیم مدعی و قدرتمند کار سختی به نظر می‌رسد.

در سال‌های گذشته، مسابقات باشگاه‌های آسیا در فروردین یا اوایل اردیبهشت برگزار می‌شد و به این دلیل تیم‌های ایرانی فرصت داشتند که از بازیکنان کمکی بهره بگیرند. ولی این بار و با تغییر تاریخ مسابقات، این رقابت‌ها به پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر ایران موکول شده و به این ترتیب فولاد سیرجان نمی‌تواند روی کمک بازیکنان تیم‌های دیگر نیز حساب باز کند.

برچسب‌ها شهرداری ارومیه والیبال لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه والیبال لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه والیبال لیگ برتر والیبال اخبار کنکور باشگاه های آسیا شهرداری ارومیه فولاد سیرجان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود

به گزارش «نماینده»، لطف الله سیاهکلی درباره اینکه برخی واحدهای تولیدی مانند تولیدکننده فولاد مواد اولیه خود را ریالی دریافت می‌کند اما محصول نهایی را دلاری به فروش می‌رساند، گفت: این کالاها یا باید براساس قیمت تمام شده بعلاوه سود به بازار ارائه شود یا براساس قیمت‌های جهانی که دولت قیمت جهانی را پیش گرفته است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فاصله بین قیمت واقعی این کالاها با نرخ جهانی بسیار است زیرا در ایران دستمزد کارگر، انرژی و مواد اولیه ریالی است بنابراین محصول تولیدی در کشور نسبت به قیمت جهانی بسیار ارزانتر است در شرایط که این موضوع یک فرصت است و ما می‌توانیم از آن به عنوان یک ظرفیت برای صادرات استفاده کنیم نه تنها صادرات انجام نمی‌دهیم بلکه کالاها را نیز به قیمت جهانی به مردم می‌فروشیم.

وی اضافه کرد: فاصله بین قیمت جهانی و قیمت واقعی این کالاها به جیب دولت می‌رود زیرا دولت صاحب فولاد، سیمان، پتروشیمی و... است البته منظور از دولت فقط دولت فعلی نیست همه دولت‌ها همین سیاست را دنبال کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: دولت باید تصمیم مشخصی در این زمینه اخذ کند؛ یا این کالاها به قیمت واقعی به دست مصرف‌کننده برسد یا اگر قرار است به قیمت جهانی به دست مردم برسد حقوق و دستمزد نیز باید جهانی باشد.

دیگر خبرها

  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی گل‌گهر سیرجان و استقلال خوزستان از تلویزیون + پخش آنلاین
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور