Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:56:03 GMT

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۰۵۰

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند اجرا می‌شود

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند خبر داد و اظهار کرد: مأموران در این رابطه 10 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 3 کیلو و 961 گرم تریاک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی در راستای ایجاد امنیت پایدار در شهرستان مرکز استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل خرده فروشان مواد مخدر را در شهرستان بیرجند شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه آن ها شدند.

فرشید بیان داشت: مأموران در بازرسی و پاکسازی محل 3 کیلو و 961 گرم تریاک کشف و یک خودرو توقیف و 10 متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان این که اجرای این طرح باعث رضایت اهالی محل شده و از عملکرد پلیس تقدیر و تشکر کردند، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و سامانه پیامک 11056 آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس در شهرستان نهبندان نیز در بازرسی از 2 موتور سیکلت، 171 کیلوگرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر کردند. 

فرشید اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان با دریافت اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای کویری این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی نهبندان با همکاری مشترک تکاوران یگان 103 دهسلم هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان 2 موتورسیکلت را مشاهده و پس از شناسایی دقیق به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: راکبان موتورسیکلت پس از مشاهده مأموران پلیس متواری شدند که مأموران در یک عملیات ضربتی با شلیک چند گلوله به صورت هوایی موتورسیکلت ها را متوقف و در بازرسی از آنان 171 کیلوگرم تریاک کشف و 2 متهم را دستگیر  و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

انهدام چندین باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر توسط مرزداران ناجا310 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ در خراسان جنوبی کشف شدرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زهک توسط اشرار به شهادت رسید

وی  همچنین از کشف 4 هزار لیتر انواع روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 630 میلیون ریال برآورد شده است. 

فرشید اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار روغن در یک انبار و منزل مسکونی واقع در شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار خود قرار دادند که مأموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، انبار و منزل مسکونی کالای احتکار شده را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از محل 4 هزار لیتر انواع روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

انتهای پیام/253/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان بیرجند فرمانده انتظامی امنیت اجتماعی مأموران پلیس خراسان جنوبی احتکار شده تریاک کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس

مردم استان خراسان جنوبی در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، مردم همیشه در صحنه شهرستان‌های خراسان جنوبی در ادامه حمایت‌های خود از عملیات وعده صادق و مردم غزه، ظهر امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.


در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی هم در حالی که استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم متدین بیرجند در این راهپیمایی حضور داشتند، گروه‌های مختلف مردم پلاکاردهای در محکومیت اقدامات رژیم خبیث اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم غزه و تصاویر تعدادی از شهدای دفاع از حرم در دست داشتند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشتند، حمایت خود را از عملیات وعده صادق و مردم مظلوم فلسطین و به ویژه مردم غزه یک بار دیگر اعلام کردند.

کد خبر 745963

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • راهپیمایی مردم بیرجند در حمایت از عملیات وعده صادق و مردم غزه+ فیلم و عکس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • آتشکده نهبندان در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی