Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: ما همان شب حکم تعلیق نگهبان سد را صادر کردیم چون واقعا نمی‌دانستیم که چنین اتفاقی افتاد یا نه و لذا تا مشخص شدن موضوع این فرد را به حالت معلق در آوردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سیدمحسن حسینی مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در خصوص حواشی که ابتدای سال در سد گلستان رخ داد اظهار داشت: روز اول فروردین ساعت چهار بعداز ظهر به بعد بود که تماس گرفتند و گفتند نگهبان سد را دارند می زنند، شیشه‌ها را شکسته و اتاق نگهبانی را نیز به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی با اشاره به اینکه این موضوع برای ما مبهم بود ادامه داد: ما آنجا دو تا نگهبان داریم یکی از آنها گاز ماشینش تمام شده و رفته بود تا به ماشینش گاز بزند و برگردد، این فرد وقتی بر می گردد می بیند که دارند همکارش را کتک می زنند و اتاق نگهبانی را به آتش کشیده اند.

وی بیان کرد: این فرد سریع موضوع را به مسئول سد گزارش داد و بعد از آن نیروی انتظامی هم آمد، همزمان چند نفر داخل اتاق نگهبانی رفتند که نگهبان را بیرون بیاورند و بزنند که با ورود ناجا نگهبان را از معرکه خارج کردند.

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان، اضافه کرد: وقتی مسئول سد هم آمد، یکی گفت این مسئول سد است و ماشین او را نیز با سنگ و چوب زدند.

حسینی گفت: بعد از اینکه نگهبان را بردند تا یکی دو روز نتوانستیم با او ارتباط بگیریم تا ببینیم واقعا چه اتفاقی افتاده و حتی کارشناس حقوقی و حراست ما را هم راه ندادند تا اینکه بعد از دو روز مسئول حراست ما توانست با او صحبت کند.

وی افزود: نگهبان سد که سرش بانداژ شده هم بود، در گفت و گو با حراست ما گفت که چنین کاری انجام نداده است، این بچه ها آمده بودند اینجا گل بچینند من بهشون گفتم که اینجا دوربین دارد و زودتر بروند، حراست دوباره تاکید کرد که اگر واقعا کاری انجام شده به ما بگویید تا بعدا اگر مشخص بشود وضع بدتر نشود که نگهبان مجددا گفت نه هیچ اقدامی در کار نبوده است ، حراست ما دوباره گفت پزشکی قانونی می بریم و نگهبان گفت و دو بار هم تاکید کرد که حتما پزشکی قانوین ببرید!

این مقام مسئول گفت: ما همان شب حکم تعلیق نگهبان سد را صادر کردیم چون واقعا نمی دانستیم که چنین اتفاقی افتاد یا نه و لذا تا مشخص شدن موضوع این فرد را به حالت معلق در آوردیم.

حسینی در جواب این سوال گلستان ما که مگر سد دوربین مدار بسته ندارد تا بازبینی بشود، افزود : اتفاقا نکته ای برای ما هم مبهم مانده همین است، تمام سیستم های تصویری داخل اتاق نگهبانی شکسته شده و هاردی که فیلم های دوربین مداربسته را ضبط می کرده، غیب شده و معلوم نیست کجاست و اگر پیدا شود، خیلی چیزها مشخص می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتاق نگهبانی نگهبان سد حراست ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم غریب آبادی اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا کنون ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر استان پوشش داده شده است.

وی افزود: از این تعداد به ۱۳۲ مورد جاده‌ای، ۱۱ مورد شهری و ۱۰ مورد کوهستانی خدمات امدادی ارائه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه هزار و ۵۳ نیروی عملیاتی در قالب ۳۲۲ تیم در این مدت فعالیت داشتند، گفت: از ابتدای فروردین ۱۴۰۳ تا کنون ۱۰۳ آمبولانس، ۲۲ خودروی نجات، ۱۱ خودروی کمکدار فعالیت داشتند.

غریب آبادی تعداد حادثه دیده‌ها را در این مدت هزار و ۴۰ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۳ نفر مصدوم شدند که ۱۲۵ نفر از طریق اورژانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: گرگان با ۴۱ مورد، مینودشت با ۳۹ مورد و گنبد کاووس با ۳۴ مورد جزو سه شهرستانی که بیشترین حادثه را پوشش دادند.

کد خبر 6084745

دیگر خبرها

  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • توضیحات سخنگوی دولت در خصوص لایحه افزایش تعطیلات + فیلم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد