Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:31:37 GMT

استقلال الهلال در تهران برگزار می‌شود؟/عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۲۳۹

استقلال الهلال در تهران برگزار می‌شود؟/عکس

با پایان مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌ها مشخص شد که برخورد چهار تیم ایرانی و عربستانی در این دور از مسابقات، سوالات زیادی را پیرامون مکان برگزاری آن برای طرفداران دو تیم پیش آورد.

از سال ۲۰۱۶ بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا به دلیل روابط سیاسی میان ایران و عربستان، بازی‌های نمایندگان دو کشور با یکدیگر را در زمینی بی طرف برگزار کند ولی در این دوره از رقابت‌ها، به دلیل برگزاری بازی‌های هر گروه به صورت متمرکز در یک کشور، دو تیم فولاد و استقلال راهی عربستان شدند تا طلسم عدم حضور تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین طرف مقابل شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و پس از برخورد استقلال با الهلال و تراکتور با النصر، گمانه‌زنی‌های زیادی درخصوص مکان برگزاری این دو بازی مطرح شد. طبق جدول برنامه زمانبندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل مشخص کرده بود، تیم‌هایی که از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود می‌کنند، در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی میزبان حریف خود خواهند بود ولی برخورد تیم‌های ایرانی و عربستانی با یکدیگر و بحث برگزاری دیدارها در زمین بی طرف، این قوانین را تحت الشعاع قرار داد.

اما اکنون روزنامه الشبابیه عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC قصد دارد به بحث برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف پایان دهد و به این ترتیب دیدار استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین بازی تراکتور و النصر در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی‌های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشورهای قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد اما اکنون این روزنامه عربستانی که پیش از این خبر اعطای میزبانی ۳ گروه از لیگ قهرمانان آسیا به عربستان را نخستین بار منتشر کرده بود، اعلام کرده است که بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار نمی‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا یک هشتم بی طرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال

تیم فوتبال العین امارات در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری پُرگل برابر الهلال عربستان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات چهارشنبه شب 4 بر 2 برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید.

برای العین میزبان در این بازی سفیان رحیمی (6، 26 و 38 - پنالتی) و آلیاندرو رومرو (56 - پنالتی) به ثمر رساندند. گل‌های الهلال را نیز مالکوم (49) و سالم الدوساری (78) زدند.

دیدار برگشت تیم‌های الهلال و العین چهارم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • عربستانی‌ها آینده دخیا را نجات می‌دهند