Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صادق تبریزی در گفتگو با خبر ساعت ۱۴ شبکه خبر سیما، افزود: سالمندان بالای ۸۰ سال که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، می‌توانند با ورود به salamat.gov.ir نسبت به ثبت کد ملی و شماره تلفنی که امکان پاسخگویی داشته باشد، اقدام کنند تا همکاران ما با آنها تماس بگیرند و مکان و زمان تزریق واکسن را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در حال حاضر فقط افراد بالای ۸۰ سال (متولدین ۱۳۲۰ به پایین) می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و بقیه گروه‌های سنی، بعد از یک هفته تا ۱۰ روز دیگر خواهند توانست با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

صادق تبریزی با عنوان این مطلب که سالمندان مطمئن باشند واکسن آنها سوخت نمی‌شود، افزود: واکسن این عزیزان محفوظ است و هر موقع مراجعه کنند، واکسن را دریافت خواهند کرد.

وی با عنوان این مطلب که شلوغی مراکز واکسیناسیون فقط در تهران مشاهده می‌شود، گفت: برای تهران در حال افزایش ظرفیت هستیم و در سایر استان‌ها شلوغی نداریم.

کد خبر 5207054

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا سالمندی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا مامایی سعید نمکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران علیرضا زالی بارداری علیرضا رئیسی شیوع کرونا سازمان بیمه سلامت اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است

 وزارت راه‌وشهرسازی در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن سامانه خودنویس را از سال گذشته  راه اندازی کرد و هم اکنون امکان ثبت انعقاد برای موجران، مستاجران و بنگاه داران فراهم شده است.

با راه اندازی این سامانه هم موجران و مستاجران و هم مشاوران املاک از بهمن ماه سال گذشته می‌توانند جهت ثبت قرارداد اجاره خود و تمدید قراردادها از طریق این سامانه اقدام کنند و طبق اعلام وزارت راه‌وشهرسازی به زودی تمامی معاملات مسکن از جمله خرید، فروش و تمدید قرارداد و ثبت قراردادهای اجاره از طریق این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

در همین رابطه سالاری کارشناس سیاست‌گذاری مسکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی قراردادهای اجاره از طریق سامانه خودنویس ثبت می شود گفت: ثبت این قراردادها خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار اجاره دارد و این اقدام در راستای بهبود وضعیت بازار اجاره مسکن  نقش بسیار موثری دارد.

وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی که صورت گرفته است  به زودی تمامی معاملات مسکن براساس استعلام برخط انجام می شود و با توجه به آنکه این سامانه نشان تجارت الکترونیکی را دریافت کرده است اعتبار و اصالت ملک آنها تایید شده است بنابراین از این پس تمامی بخش های که نیاز به کد رهگیری دارند از طریق این سامانه امکان پذیرخواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • واکسیناسیون همگانی گارداسیل انجام می‌شود؟ | مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسیناسیون واکسن اچ‌پی‌وی
  • وزارت بهداشت ضرورتی برای تزریق واکسن گارداسیل نمی بیند
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل/ فعلا الزامی به تزریق همگانی نیست
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند
  • مستاجران مراقب سامانه خودنویس املاک باشند
  • هشدار سیل در گلستان؛ سطح آب رودخانه‌ها بالا می‌آید
  • مدارس غیردولتی می‌توانند به عدالت آموزشی کمک کنند/ مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن این افراد باشند