Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@09:23:54 GMT

عاملان موبایل قاپی در شهر آرا دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۶۴۳

عاملان موبایل قاپی در شهر آرا دستگیر شدند

رئیس کلانتری 137 نصر از دستگیری 2 موتورسوار موبایل قاپ در شهر آرا و اعتراف متهمان به 15 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ "مرتضی طولابی" ، در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 20:30 روز گذشته  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره موبایل قاپی توسط 2 موتورسوار جوان در محدوده گیشا  بلافاصله تیم عملیات کلانتری 137 در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  افزود: ماموران کلانتری نصر با راهنمائی مال باخته ترک نشین موتورسیکلت را در همان محدوده شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس کلانتری نصر تصریح کرد: متهم 21 ساله در بازجویی های اولیه در ابتدا منکر هر گونه سرقتی بود ولی در مواجه حضوری با شاکی به سرقت تلفن همراه  مال باخته با همدستی دوست 23 ساله اش اعتراف کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد:  با تلاش  همکارانم در تیم عملیات کلانتری،  متهم دوم پرونده نیز دستگیر و  از مخفیگاه وی 2  دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.
سرهنگ طولابی  با اشاره به اعتراف متهمان به 15 فقره موبایل قاپی،  اظهار داشت: با اخذ دستور قضائی کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه

رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر خود ضمن انتقاد از عملکرد فاجعه بار کابینه نتانیاهو، از شکست ارتش اسرائیل در نوار غزه پس از شش ماه جنگ و ناتوانی در تحقق اهداف از پیش اعلام شده نبرد سخن گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «گادی آیزنکوت»، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، با انتقاد از عملکرد فاجعه بار کابینه نتانیاهو، از شکست ارتش اسرائیل در جنگ غزه و ناتوانی در بازگرداندن اسرای صهیونیستی دربند مقاومت فلسطین در غزه سخن گفت.

آیزنکوت با اشاره به عدم تحقق اهداف از پیش اعلام شده جنگ غزه توسط اسرائیل گفت: با وجود استفاده از توانمندی نظامی بسیار عظیم در طول شش ماه گذشته، ارتش اسرائیل تقریبا در شناسایی مناطقی که اسرای صهیونیستی در آنجا به سر می برند، ناتوان بوده است.

اردن: توقف جنگ غزه و پایان اشغالگری تنها راه مهار تنش‌هاستکارشناس آلمانی: اسرائیل در معرض شکست در جنگ غزه است

 

رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به اقدامات ماجرجویانه جریان های نژادپرست و افراطی در سرزمین های اشغالی از افزایش قدرت این گروه ها در نهادهای تصمیم گیری این رژیم ابراز نگرانی کرد و گفت: نظرسنجی های عمومی نشان می دهد که جریان تندرو و نژادپرست صهیونیستی که ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، رهبری آن را برعهده دارد می توانند در صورت برگزاری انتخابات مجدد کنست، دست کم 10 کرسی پارلمان اسرائیل را از آن خود سازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • رمزگشایی ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در ساری
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان