Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@03:46:12 GMT

دستگیری باند سرقت از پرنده فروشی‌‌ها در سرخس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۷۸۵

دستگیری باند سرقت از پرنده فروشی‌‌ها در سرخس

علائی از شناسایی و دستگیری متهمان پرونده باند سرقت از پرنده فروشی‌ها هنگام سرقت در شهرستان سرخس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در پی اعلام سرقت‌های سریالی تعدادی پرنده از مغازه‌های پرنده‌ فروشی این شهرستان، پلیس وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران انتظامی سرخس پس از گشت زنی‌های نامحسوس و تقویت کنترل‌های پوششی، نیمه شب گذشته به سه جوان که در اطراف یک مغازه پرنده فروشی پرسه می‌زدند و کیسه‌هایی نیز به همراه داشتند، مظنون شدند.

علائی بیان کرد: متهمان به محض مشاهده ماموران با رها کردن کیسه‌های حامل پرنده‌های سرقتی از محل متواری که در ادامه با تلاش ماموران دو متهم شناسایی و با هماهنگی قضاسی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سرخس تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه، این دو متهم 20 و 22 ساله سابقه دار به 5 فقره دستبرد به مغازه و سرقت بیش از 800 قطعه پرنده اعتراف کردند.

علائی عنوان کرد: دستگیری همدست این دو سارق دستگیر شده و مالخر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس گفت: تجهیز اماکن و اصناف به وسایلی نظیر دزدگیر، حفاظ، قفل و دوربین می‌تواند عامل موثری در پیشگیری از جرائمی نظیر سرقت باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق کالا در باشت