Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان در دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز مشاوره‌ دانشجویان دانشگاه اصفهان با همکاری مرکز نوآوری صنایع سرگرمی این دانشگاه و حمایت وزارت کشور و دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، رویداد آنلاین کارآفرینی سلامت روان را  ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف اصلی این رویداد را تسهیل‌گری، در زمینه‌های محورهای ارتقاء سطح سلامت روان، روانشناسی مثبت، خودمراقبتی و تاب‌آوری اعلام کرد و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند در کنار منتورها و مشاورین با تجربه‌ حوزه‌ کسب‌وکار و روانشناسی و مشاوره، ایده‌ خود را مطرح و در نهایت بتوانند کسب و کار خود را هر چه بیشتر به واقعیت نزدیک کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان، این برنامه را یک رویداد نوین در یک حوزه دیرین دانست و افزود: این رویداد با هدف کشف ایده‌های جدید، شبکه سازی با افراد مختلف، بهره‌مندی از مشاوره منتورها، آشنایی با نحوه تیم سازی و یادگیری راه‌اندازی کسب و کار همراه با جوایز نقدی و حمایتی به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رویداد، علاقه‌مندان ۵۴ ساعت تجربه کارآفرینی کسب خواهند کرد.

به گفته راستی، استفاده از علم روانشناسی در زمینه‌ تبلیغات، طراحی بازی‌های شناختی، آینده‌سازی و آینده‌پژوهی، موجب رونق و شکوفایی هر چه بهتر در این زمینه خواهد شد.

زمان برگزاری این رویداد، ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ و به ‌صورت آنلاین خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.psystartup.ir به صورت آنلاین اقدام به ثبت نام و شرکت در این رویداد کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی استارت آپ ها کارآفرینی سلامت دانشگاه اصفهان دانشگاه اصفهان سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری رویداد ملی و سراسری «همپای طوفان» در استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سپهر توکل، امروز_ چهارشنبه هشتم فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد ملی و سراسری «همپای طوفان» در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه هم‌زمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط بسیجیان سلحشور و پا به رکاب ولایت این استان با شعار محوری «روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان الاحرار» و با رمز یا «امام حسن مجتبی (ع)» شروع شده است.

وی در تشریح محورهای این رویداد سراسری، گفت: محورهای هفت‌گانه رویداد همپای طوفان، گذرگاه میخوانمت، سلام به ماه امید، محله نشاط، راه روشن، راه افتخار، سرود دلدادگی و قاب ماه امید است.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رویداد همپای طوفان از هفتم فروردین آغاز می‌شود و تا نوزدهم فروردین ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت مساجد، محلات و اقشار بسیج سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه باید برنامه‌های خود را در این رویداد در دو گروه مرجع استانی همپای طوفان در پیام‌رسان ایتا با هشتگ‌های ابلاغی برابر اطلاعیه‌های اعلام شده ارسال کنند.

کد خبر 739720

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • شما هم در تعطیلات خواب بی‌نظمی دارید؟ | خواب زیاد این بلاها را سر ما می‌آورد
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • چاپ سه‌کتاب روانشناسی رسانه اجتماعی، هنر و شطرنج توسط دو ناشر