Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملک حسینی با بیان اینکه ۵۶۰۰ واحد اقتصادی و صنایع تبدیلی در سال گذشته با کمک بسیج سازندگی فعالیت می‌کنند، گفت: ۴۵۰ پروژه عمرانی طی دو هفته آینده افتتاح و کلنگ زنی در استان گلستان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حسن ملک حسینی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ به دستور مقام معظم رهبری جهت پر کردن خلاء جهاد سازندگی و ادامه خدمت رسانی در مناطق محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اهداف اولیه بسیج سازندگی ایجاد شور و نشاط بین نسل جوان، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش و پر کردن اوقات فراغت  نوجوانان ، تشکیل گروه های جهادی خدمت رسان و کمک به بخش کشاورزی و منابع طبیعی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: با توسعه فعالیت های بسیج سازندگی بخش اقتصاد مقاومتی، آموزش و فنی و حرفه ای و کمک به بحران های طبیعی نیز به آن افزوده شد.

ملک حسینی با اشاره به خدمات رسانی بسیج سازندگی دراستان گلستان اوج فعالیت ها را در سیل ۹۸ و کرونا بیان کرد و گفت: هزاران گروه جهادی به کمک سیل زدگان شتافتند و زمان کرونا و در کمبود امکانات اولیه مانند گان ، ماسک  و لوازم بهداشتی  و غربالگری  طرح شهید سلیمانی به کمک کادر درمان آمدند.

وی اضافه کرد:  از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ۶ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی با حدود ۶۰ هزار نفر بسیجی در حوزه های مختلف در کنار کادر درمانی و بهداشتی بوده و تا به امروز این خدمت رسانی ها ادامه دارد.

ملک حسینی کرد: تا کنون ۳۳۰ هزار بسته معیشتی و بیش از یک هزار و ۱۰۰ جهیزیه در سطح استان توزیع شده است.

اولویت های بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰/ ۳۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته

 وی اولویت خدمات بسیج سازندگی در سال ۱۴۰۰ را زیرساخت های کشاورزی، آب شرب و جاده های بین مزارع  بیان کرد.

ملک حسینی ادامه داد: ۳ هزار و ۱۱۱پروژه عمرانی طی ۵ سال گذشته در مناطق محروم و کمتر برخوردار اجرا شده که زیرساخت های کشاورزی، کانال های بتنی، جاده های بین مزارع، احیای قنوات، آبرسانی شرب، احداث مدارس، فضای ورزشی، خانه های عالم و غسالخانه بوده است.

وی به برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان اشاره کرد و افزود: در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت، ۱۰ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ جهیزیه توزیع می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان از افتتاح ۲۰۰ پروژه عمرانی به صورت متمرکز در روستای عطاآباد آق قلا در این روز خبر داد و گفت: این پروژه ها در ۲۸ بهمن سال ۹۹ کلنگ زنی و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد به  بهره برداری رسیده است.

به گفته ملک حسینی این پروژه ها زیرساخت های کشاورزی و واحدهای اشتغال زا، عام المنفعه و زودبازده است که با سرعت بالا و کیفیت مناسب بهره برداری می شود.

کلنگ زنی ۲۵۰ پروژه عمرانی و عام المنفعه تا دو هفته دیگر

وی خاطرنشان کرد: در دو هفته آینده نیز ۲۵۰ پروژه دیگر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که ۱۵۰ پروژه بهسازی خانه نیازمندان و یکصد پروژه عمرانی است.

ملک حسینی افزود: آبرسانی روستای زلزله زده ویرو رامیان با همکاری آب و فاضلاب استان از دیگر برنامه های بسیج سازندگی است که در یک ماه آینده افتتاح می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج سازندگی تسهیل گر بوده خط شکن است، خاطرنشان کرد:  این سازمان خود را در کنار سایر دستگاه ها می بینید و اولویت فعالیتش را فعال سازی واحد های راکد تولیدی  و فعال نگه داشتن  و به حادکثر رساند ظرفیت آنها می داند.

ملک حسینی اضافه کرد: ۵هزار و۶۰۰  واحد اقتصادی و صنایع تبدیلی در سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱۱هزار میلیارد با کمک بسیج سازندگی فعال شدند که  که ۷هزار و۳۰۰ اشتغال زایی داشته  است .

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا از راه اندازی ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی خبرداد و گفت: ۵ هزار و۲۰۰ فقره وام اشتغال زایی به متقاضیان واگذار و ۱۵هزار شغل نیز در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی پروژه عمرانی ملک حسینی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی و پروژه‌های مهم خبر داد. 

 در دومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۳ که ظهر دوشنبه ۳ اردیبهشت و با ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد در خصوص مشکل ۱۰ واحد تولیدی در حوزه صنعت و معدن و جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد. 

امیر حسن‌زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان در این جلسه گفت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، همه با هدف و نگاه به ارتقای تولید و تداوم اشتغال است. 

وی ادامه داد: بیشترین تولید و توسعه را در واحد‌های کوچک و مردمی می‌توانیم داشته باشیم که به عنوان راهبرد امسال ما قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از بازدید‌های میدانی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای بررسی و حل مسائل واحد‌های تولیدی در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم